Skocz do zawartości

Zdjęcie

Czerwone Rx8 S1R3 ;)

śledzie rev service zdradziecka morda szynszyle

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#21
yasko

yasko

    Nałogowiec

  • Moderators
  • 1571 postów
  • SkądGTC
  • Samochód:było RX-8 HP i R3

Super projekt. Mam pewien pomysł....


Pozdrawiam
yasko

wole umrzeć jak dziadek maleńkiego, spokojnie we śnie a nie jak jego pasażerowie krzycząc z przerażenia


#22
pinky

pinky

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 203 postów
  • Samochód:Mx-8 vs Rx8 vs Rx7

Jak silnik z R3 to zegary też muszą być R3? Silnik S1 z zegarami S1? Czy można mieszać?

 
Teoretycznie można mieszać, praktycznie nie będzie działał staging obrotów i wskaźnik paliwa źle pokazuje poziom.

Super projekt. Mam pewien pomysł....


Cóż to za pomysł??

Użytkownik pinky edytował ten post 06 czerwiec 2020 - 06:37

...międzykontynentalny przemytnik


#23
yasko

yasko

    Nałogowiec

  • Moderators
  • 1571 postów
  • SkądGTC
  • Samochód:było RX-8 HP i R3

Bezsensowny, drogi, nieracjonalny, na szczęście trochę lepszy niż swap wankla do Nubiry.


Pozdrawiam
yasko

wole umrzeć jak dziadek maleńkiego, spokojnie we śnie a nie jak jego pasażerowie krzycząc z przerażenia


#24
pinky

pinky

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 203 postów
  • Samochód:Mx-8 vs Rx8 vs Rx7

Bezsensowny, drogi, nieracjonalny, na szczęście trochę lepszy niż swap wankla do Nubiry.

 

Mam się bać?


...międzykontynentalny przemytnik


#25
yasko

yasko

    Nałogowiec

  • Moderators
  • 1571 postów
  • SkądGTC
  • Samochód:było RX-8 HP i R3

Jako wykonawca to raczej cieszyć. KOniec off topu.


Pozdrawiam
yasko

wole umrzeć jak dziadek maleńkiego, spokojnie we śnie a nie jak jego pasażerowie krzycząc z przerażenia


#26
Paweł.Gołembiewski

Paweł.Gołembiewski

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 174 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:FB, FC, SE

Dźwięk tego wozu był lepszą wskazówką nawigacyjną do Pinkiego niż nawigacja google ;) 
Wygląda super - czekam na efekt finalny :)


Zapraszam do kontaktu przez fb: https://www.facebook...100001961368770

Więcej fot naszych RXów: https://www.instagra...ki.pawel.mazda/

 

Na co dzień znajdziesz mnie w serwisie Mazdy: https://www.Golembiewscy.pl


#27
kapitan_żenada

kapitan_żenada

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • Samochód:Mazda RX-500

Widzę trafiła na sprzedaż? Chyba nie ma innego Karola, który sprzedawałby czerwonego Rexa z silnikiem od R3 zrobinym w REVService? :)

Może dla wszystkich bywalców tutaj to oczywiste, dla mnie nie, więc zapytam wprost: powiedzcie mi - Rexowemu noobowi - jaką realną przewagę ma silnik R3 w stosunku do starszej generacji? O R3 ogólnie mało jest konkretów w necie, dużo ogólników typu lepszy zawias, poliuretany tu i tam, kokodżambo i do przodu, poprawiony silnik, smarowanie itd. dzięki czemu ponoć wytrzymuje więcej ale w sumie to jednak nie? Jak to zawsze jednym pada szybciej, innym później, a statystycznie pewnie i tak trzeba przy 100k otwierać? :)
Czy są jakieś zmiany pod kątem "performance", wykresy mocy i momentu się poprawiły jakoś znacząco, jest inna charakterystyka? Lepiej przyjmuje porting czy coś? Inaczej mówiąc jest realna różnica po przekładce silnika względem S1? Ja jako noob i tak nie odczułbym nic, pewnie jakby mi zrobić ślepy test to nie wiedziałbym czy jadę SP czy HP :) więc pytam speców, czy taki swap to bardziej challenge w stylu "pierwszy taki w PL" czy realnie auto coś zyskało po przeszczepie serca poza "fejmem"?
 



#28
pinky

pinky

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 203 postów
  • Samochód:Mx-8 vs Rx8 vs Rx7

Wóz jeździ i ma się dobrze, kolejne kilometry za nim. W między czasie zrobiliśmy geometrię i czekają na montaż dystanse od Pawła ;)

 

Załączony plik  IMG_20200626_165851 (1).jpg   113,3 KB   15 Ilość pobrań

 

 

Widzę trafiła na sprzedaż? Chyba nie ma innego Karola, który sprzedawałby czerwonego Rexa z silnikiem od R3 zrobinym w REVService? :)

Może dla wszystkich bywalców tutaj to oczywiste, dla mnie nie, więc zapytam wprost: powiedzcie mi - Rexowemu noobowi - jaką realną przewagę ma silnik R3 w stosunku do starszej generacji? O R3 ogólnie mało jest konkretów w necie, dużo ogólników typu lepszy zawias, poliuretany tu i tam, kokodżambo i do przodu, poprawiony silnik, smarowanie itd. dzięki czemu ponoć wytrzymuje więcej ale w sumie to jednak nie? Jak to zawsze jednym pada szybciej, innym później, a statystycznie pewnie i tak trzeba przy 100k otwierać? :)
Czy są jakieś zmiany pod kątem "performance", wykresy mocy i momentu się poprawiły jakoś znacząco, jest inna charakterystyka? Lepiej przyjmuje porting czy coś? Inaczej mówiąc jest realna różnica po przekładce silnika względem S1? Ja jako noob i tak nie odczułbym nic, pewnie jakby mi zrobić ślepy test to nie wiedziałbym czy jadę SP czy HP :) więc pytam speców, czy taki swap to bardziej challenge w stylu "pierwszy taki w PL" czy realnie auto coś zyskało po przeszczepie serca poza "fejmem"?
 

 

Strasznie dużo napisałeś, odpowiem na ostatnie nie dla fejmu, zrobiłem bo mogłem ;)


...międzykontynentalny przemytnik


#29
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

Widzę trafiła na sprzedaż? Chyba nie ma innego Karola, który sprzedawałby czerwonego Rexa z silnikiem od R3 zrobinym w REVService? :)

Może dla wszystkich bywalców tutaj to oczywiste, dla mnie nie, więc zapytam wprost: powiedzcie mi - Rexowemu noobowi - jaką realną przewagę ma silnik R3 w stosunku do starszej generacji? O R3 ogólnie mało jest konkretów w necie, dużo ogólników typu lepszy zawias, poliuretany tu i tam, kokodżambo i do przodu, poprawiony silnik, smarowanie itd. dzięki czemu ponoć wytrzymuje więcej ale w sumie to jednak nie? Jak to zawsze jednym pada szybciej, innym później, a statystycznie pewnie i tak trzeba przy 100k otwierać? :)
Czy są jakieś zmiany pod kątem "performance", wykresy mocy i momentu się poprawiły jakoś znacząco, jest inna charakterystyka? Lepiej przyjmuje porting czy coś? Inaczej mówiąc jest realna różnica po przekładce silnika względem S1? Ja jako noob i tak nie odczułbym nic, pewnie jakby mi zrobić ślepy test to nie wiedziałbym czy jadę SP czy HP :) więc pytam speców, czy taki swap to bardziej challenge w stylu "pierwszy taki w PL" czy realnie auto coś zyskało po przeszczepie serca poza "fejmem"?

Inny wydajniejszy układ smarowania. Inny wydajniejszy i dokładniejszy układ dostarczania oleju na gładzie. Inny kład paliwowy, inny komputer, inne mapy.
Wszystko na plus
  • kapitan_żenada lubi to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: śledzie, rev service, zdradziecka morda, szynszyle

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy