Super projekt. Mam pewien pomysł....
Czerwone Rx8 S1R3 ;)
#22
Napisano 06 czerwiec 2020 - 06:36
Jak silnik z R3 to zegary też muszą być R3? Silnik S1 z zegarami S1? Czy można mieszać?
Teoretycznie można mieszać, praktycznie nie będzie działał staging obrotów i wskaźnik paliwa źle pokazuje poziom.
Super projekt. Mam pewien pomysł....
Cóż to za pomysł??
Użytkownik pinky edytował ten post 06 czerwiec 2020 - 06:37
...międzykontynentalny przemytnik
#26
Napisano 23 czerwiec 2020 - 06:55
Dźwięk tego wozu był lepszą wskazówką nawigacyjną do Pinkiego niż nawigacja google
Wygląda super - czekam na efekt finalny
Zapraszam do kontaktu przez fb: https://www.facebook...100001961368770
Więcej fot naszych RXów: https://www.instagra...ki.pawel.mazda/
Na co dzień znajdziesz mnie w serwisie Mazdy: https://www.Golembiewscy.pl
#27
Napisano 26 czerwiec 2020 - 21:33
Widzę trafiła na sprzedaż? Chyba nie ma innego Karola, który sprzedawałby czerwonego Rexa z silnikiem od R3 zrobinym w REVService?
Może dla wszystkich bywalców tutaj to oczywiste, dla mnie nie, więc zapytam wprost: powiedzcie mi - Rexowemu noobowi - jaką realną przewagę ma silnik R3 w stosunku do starszej generacji? O R3 ogólnie mało jest konkretów w necie, dużo ogólników typu lepszy zawias, poliuretany tu i tam, kokodżambo i do przodu, poprawiony silnik, smarowanie itd. dzięki czemu ponoć wytrzymuje więcej ale w sumie to jednak nie? Jak to zawsze jednym pada szybciej, innym później, a statystycznie pewnie i tak trzeba przy 100k otwierać?
Czy są jakieś zmiany pod kątem "performance", wykresy mocy i momentu się poprawiły jakoś znacząco, jest inna charakterystyka? Lepiej przyjmuje porting czy coś? Inaczej mówiąc jest realna różnica po przekładce silnika względem S1? Ja jako noob i tak nie odczułbym nic, pewnie jakby mi zrobić ślepy test to nie wiedziałbym czy jadę SP czy HP więc pytam speców, czy taki swap to bardziej challenge w stylu "pierwszy taki w PL" czy realnie auto coś zyskało po przeszczepie serca poza "fejmem"?
#28
Napisano 27 czerwiec 2020 - 10:20
Wóz jeździ i ma się dobrze, kolejne kilometry za nim. W między czasie zrobiliśmy geometrię i czekają na montaż dystanse od Pawła
IMG_20200626_165851 (1).jpg 113,3 KB 15 Ilość pobrań
Widzę trafiła na sprzedaż? Chyba nie ma innego Karola, który sprzedawałby czerwonego Rexa z silnikiem od R3 zrobinym w REVService?
Może dla wszystkich bywalców tutaj to oczywiste, dla mnie nie, więc zapytam wprost: powiedzcie mi - Rexowemu noobowi - jaką realną przewagę ma silnik R3 w stosunku do starszej generacji? O R3 ogólnie mało jest konkretów w necie, dużo ogólników typu lepszy zawias, poliuretany tu i tam, kokodżambo i do przodu, poprawiony silnik, smarowanie itd. dzięki czemu ponoć wytrzymuje więcej ale w sumie to jednak nie? Jak to zawsze jednym pada szybciej, innym później, a statystycznie pewnie i tak trzeba przy 100k otwierać?
Czy są jakieś zmiany pod kątem "performance", wykresy mocy i momentu się poprawiły jakoś znacząco, jest inna charakterystyka? Lepiej przyjmuje porting czy coś? Inaczej mówiąc jest realna różnica po przekładce silnika względem S1? Ja jako noob i tak nie odczułbym nic, pewnie jakby mi zrobić ślepy test to nie wiedziałbym czy jadę SP czy HP więc pytam speców, czy taki swap to bardziej challenge w stylu "pierwszy taki w PL" czy realnie auto coś zyskało po przeszczepie serca poza "fejmem"?
Strasznie dużo napisałeś, odpowiem na ostatnie nie dla fejmu, zrobiłem bo mogłem
...międzykontynentalny przemytnik
#29
Napisano 01 lipiec 2020 - 19:41
Inny wydajniejszy układ smarowania. Inny wydajniejszy i dokładniejszy układ dostarczania oleju na gładzie. Inny kład paliwowy, inny komputer, inne mapy.Widzę trafiła na sprzedaż? Chyba nie ma innego Karola, który sprzedawałby czerwonego Rexa z silnikiem od R3 zrobinym w REVService?
Może dla wszystkich bywalców tutaj to oczywiste, dla mnie nie, więc zapytam wprost: powiedzcie mi - Rexowemu noobowi - jaką realną przewagę ma silnik R3 w stosunku do starszej generacji? O R3 ogólnie mało jest konkretów w necie, dużo ogólników typu lepszy zawias, poliuretany tu i tam, kokodżambo i do przodu, poprawiony silnik, smarowanie itd. dzięki czemu ponoć wytrzymuje więcej ale w sumie to jednak nie? Jak to zawsze jednym pada szybciej, innym później, a statystycznie pewnie i tak trzeba przy 100k otwierać?
Czy są jakieś zmiany pod kątem "performance", wykresy mocy i momentu się poprawiły jakoś znacząco, jest inna charakterystyka? Lepiej przyjmuje porting czy coś? Inaczej mówiąc jest realna różnica po przekładce silnika względem S1? Ja jako noob i tak nie odczułbym nic, pewnie jakby mi zrobić ślepy test to nie wiedziałbym czy jadę SP czy HP więc pytam speców, czy taki swap to bardziej challenge w stylu "pierwszy taki w PL" czy realnie auto coś zyskało po przeszczepie serca poza "fejmem"?
Wszystko na plus
- kapitan_żenada lubi to
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: śledzie, rev service, zdradziecka morda, szynszyle
Giełda →
Sprzedam →
Archiwum →
Metra Kit 1 din Mazda rx8Napisany przez pinky , 09 mar 2020 metra kit, rev service i 2 więcej |
|
|
||
Giełda →
Sprzedam →
Archiwum →
Cewki OEM MazdaNapisany przez pinky , 19 sie 2019 rev service, cewki, pierogi i 1 więcej |
|
|
||
Giełda →
Sprzedam →
Archiwum →
[RX-8] Dyfer R3 4.77Napisany przez pinky , 06 lis 2018 dyfer, r3, rev service i 1 więcej |
|
|
||
Giełda →
Sprzedam →
Archiwum →
[Rx-8] Pakiet aero z dodatkamiNapisany przez pinky , 19 lut 2018 rev service, aero i 1 więcej |
|
|
||
Giełda →
Sprzedam →
Archiwum →
[Rx-8] Lekki zamach + przeciwwagaNapisany przez pinky , 06 sty 2018 tuningi, rx8, rev service |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych