Skocz do zawartości

Zdjęcie

SkyX-8 z RB25DET NEO - ver.2 Velocity Red


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1
Boris86

Boris86

    Boss of Snake Pit

  • Użytkownicy
  • 1 952 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:RX-8 LP, HP & V12, EUNOS COSMO, 323 BG KLV6, 300ZX STROSEK, Viper GTS, Cuda TT, 523i, 325i E30 Cabrio

Cześć. Chciałbym wam dziś pokazać moje nowe dziecie.

To druga moja RX-8 z RB25DET Neo czyli 2,5 litra R6 Turbo z Nissana Skyline R34.

Projekt budowany oczywiście przez Thunder Race.
 

Podchodząc do tematu drugi raz wiedziałem co mi się w poprzednim projekcie podobało, czego brakowało, a co było przesadzone.

Jako biorcę udało się znaleźć ultra zdrową, bezwypadkową RX-8 z szyberdachem, po pierwszym liftingu, z chromowanymi detalami wnętrza i podgrzewanymi welurowymi fotelami, w kolorze Velocity Red Mica.
 

Silnikowo mamy na pokładzie:
400KM z 1bara doładowania z nowej Turbiny Borg Warner z Mercedesa AMG.
Kolektor dolotowy by Thunder Race
Intercooler i silikony FMIC.pl, BOV Nissan.
Down pipe i decat z kwasowki.
Zmodyfikowany tylny tłumik, tak żeby przy niskim przepływie spalin wędrowały one przez seryjny tłumik, natomiast przy mocnym obciążeniu w dużym stopniu przechodziły przez bypass omijając go.
Customową miskę olejową.

W przeniesieniu napędu:
Skrzynię 5 biegową współpracującą ze sprzęgłem z 3.0d BMW, kewlarową okładziną cierną i customowym lekkim kołem zamachowym Thunder Race.
 

Auto wystrojone na Ecumaster EMU z EBC, z zachowaniem elektrycznej przepustnicy, oraz działających wszystkich systemów jak ABS, stabilizacja toru jazdy, kontrola trakcji czy nawet tempomat.
Układ kierowniczy pozostał wspomagany elektrycznie.


A kielichy przednie spina rozporka Thunder Race.
Koła to bardzo lekkie 17 RC design.

 

Auto przy spokojnej jeździe zachowuje się na dobrą sprawę jak seryjne RX-8 z troszkę większą dawką momentu obrotowego. W trasie można wdusić tempomat, a dziecko idzie spać w foteliku. 100% cywilnie, dość cicho, z mięciutkim sprzęgłem, bez czegokolwiek co mogło by denerwować, na dobrą sprawę też prawie bez żadnej chińszczyzny pod maską. Z bezproblemowym dostępem do wszystkiego co potrzebne przy obsłudze auta.
Natomiast przy wduszeniu gazu w podłogę momentalnie katapultuje, jest taka jak sobie ją zaplanowałem.

Załączony plik  IMG_2495.JPG   203,4 KB   13 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_2499.JPG   163,29 KB   13 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_2513.JPG   239,7 KB   12 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_2516.JPG   229,29 KB   11 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_2483.JPG   172,24 KB   11 Ilość pobrań

 


Użytkownik Boris86 edytował ten post 17 maja 2020 - 22:48

CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP :) Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.


#2
Junior111

Junior111

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 853 postów
  • Samochód:Mazda Rx8
Ti tamta sprzedales czy teraz dysponujesz dwoma podobnymi? 😁

#3
Boris86

Boris86

    Boss of Snake Pit

  • Użytkownicy
  • 1 952 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:RX-8 LP, HP & V12, EUNOS COSMO, 323 BG KLV6, 300ZX STROSEK, Viper GTS, Cuda TT, 523i, 325i E30 Cabrio
Sprzedałem. Tamta czarna trafiła w świetne ręce i będzie teraz projektem trochę bardziej stance.
Tamta była projektem przejętym i mimo że dobrałem dla siebie inna sprężarkę, wtryski i że mapa została napisana pod moje wymagania to kilka tematów które przejąłem mnie w niej drażniło.
Sprzęgło ACT było za twarde, tarcza nie miała tłumików drgań, przepustnica na linkę zamykała drogę działania wszelkim systemom, wydech gdy auto było zimne był głośny. Układ kierowniczy na hydraulice odbiegał od tego do czego jestem przyzwyczajony w RX-8. Pod maską było troszkę za bardzo festyniarsko. No i skrzynia 6b zmuszała do ciągłego mielenia biegami.
Ta jest efektem zebrania doświadczeń z tamtej, ale skorygowanych o to wszytsko co w tamtej mi przeszkadzało.
  • THX911 lubi to

CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP :) Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.


#4
kosciukus

kosciukus

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 141 postów
  • SkądWrocław
  • Samochód:RX8 HN

Poprzednia to było moje marzenie ale widzę, że można jeszcze lepiej :)

 

Jedno pytanie, które mnie męczyło już przy poprzedniej: Czy przy tej mocy nie powinno się wymieniać również zacisków na większe/mocniejsze ?



#5
Boris86

Boris86

    Boss of Snake Pit

  • Użytkownicy
  • 1 952 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:RX-8 LP, HP & V12, EUNOS COSMO, 323 BG KLV6, 300ZX STROSEK, Viper GTS, Cuda TT, 523i, 325i E30 Cabrio
Ja nie jeżdżę po torze. Podczas strojenia auto zaliczyło kilka hamowań z 200kmh (na niemieckiej autostradzie oczywiście), polataliśmy też konkretnie po kilku trasach z zakrętami. Hamulce się nie zagotowały. Uważam że w Rx8 hamulce to mocna strona. A nierozsądną zmianą przodu na kilkotłok można wg mnie więcej zrobić złego niż dobrego zakłucając rozkład sił bardzo poważnie.
  • kosciukus lubi to

CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP :) Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.


#6
Kacper3D

Kacper3D

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 106 postów
  • SkądJastrzębie-Zdrój
  • Samochód:RX8

fajnie fajnie.

Bardzo ładnie pod maską i przyjemnie.

Masz jakiś wykresik ?



#7
Boris86

Boris86

    Boss of Snake Pit

  • Użytkownicy
  • 1 952 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:RX-8 LP, HP & V12, EUNOS COSMO, 323 BG KLV6, 300ZX STROSEK, Viper GTS, Cuda TT, 523i, 325i E30 Cabrio

Musze coś od Radka wysępić


CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP :) Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy