No odbije się to w hamowaniu skręcaniu i rozpędzaniu. Nie do odrobienia nawet przy niestratnych zmianach. Tak na prawdę to że przez chwilę się nie rozpędzamy nie znaczy że jedziemy 0 na godzinę więc 0,5s zmiana biegów to nie pół sekundową strata a dużo dużo mniej.
Nie odradzam bo mnie ten temat też bardzo interesuje ale szukałabym czegoś lżejszego. Ja wypatrzyłem już dwusprzeglowki z Alpine a110s waży tylko 62kg. No ale to skrzynia poprzeczna ale i tak dużo lżejsza od DSG vaga 75kg.
Słuszna uwaga Ale warto dodać jak zmiany biegów są kluczowe jak ważne przy dohamowaniu w rajdach jest podparcie o skrzynie biegów.
Moim zdaniem w tym wypadku duży plus w stronę automatu czuje że to może być strzel w 10
Widziałem kiedyś dohamowaniu seryjnej skrzyni klowej I sekwy różnice masakryczne.
Ten automat to takie udawana sekwencja I 3 razy tańsze dtc czy dwu sprzeglowka trochę za drogie w tej cenie wolałbym zlecić chłopaka zrobienie sekwencji z prawdziwego zdarzenia, ale no nie wszyscy składają auto do rajdów.
Tak jak mówię będę starał się włożyć tego zf I ponagrywam video dla porównania Ale to nienastapwi napewno szybciej niż 3 miesiące po za tym muszę jeszcze znaleźć I dowiedzieć się jeśli chodzi o przełożenia trza dobrać coś żeby było nie zadlugie nie wiem czy z 3.0d nie będzie za długa.