Zastanawiam się czy ktoś z forum korzystał z takiej modyfikacji? Czy coś to daje, odczuwalnie chociaż silnik się lepiej wkręca?
Lżejsze koła pasowe
Rozpoczęty przez
kaj1990
, 14 cze 2020 15:07
#3
Napisano 16 czerwiec 2020 - 11:44
Nic chodzi o ich masę tylko o inne przełożenia. Mniej obciążają silnik alternatorem i klimą, a pompa wody kręcąc się wolniej lepiej chłodzi na wysokich obrotach bo zmniejsza się kawitacja i pienienie wody w okolicach odciny.
CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.
#7
Napisano 17 czerwiec 2020 - 19:50
Wszystkie lekkie koła mają mniejszą średnicę koła głównego żeby silnik miał łatwiej napędzić pompę wody i alternator. Lekkie są tylko z nazwy bo faktycznie są praktycznie takie same wagowo jak oryginał. Jeżeli są ultra lekkie to jak z lekkim zamachem. Na moc nie wpływa ale pozwala silnikowi szybciej zmieniać prędkość obrotową. Pozytywnym Efektem ubocznym jest to, że dzięki innem przełożeniu pompa wody przy prędkościach obrotowych rzędu 10 tyś kręci się wolniej i jest bardziej skuteczna bo nie mieli płynu i w mniejszym stopniu dochodzi do kawitacji. Tak to wygląda z lekkimi kółkami w telegraficznym skrócie.
- kosciukus lubi to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych