Skocz do zawartości

Zdjęcie

JDM Rx8 do odratowania


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 79 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro

Witam!

 

Niedawno nabyłem okazyjnie  :wacko:  RX ósemkę bez kluczyków i żadnej historii i wiedzy na temat tego egzemplarza. Po bliższych  oględzinach okazało się, że auto przypłynęło z Japonii i posiada kilka JDMowych rarytasów  :rolleyes:  niebieskie halogeny, pełny body kit mazdy razem z przednimi "chlapaczami" na odwrót przełącznik świateł i kierunkowskazów itd.. Ponadto auto po mimo drobnych śladów korozji prezentuje się pięknie! Fajnie było by je odratować zamiast ciąć na żyletki.  -_-  

 

Jednak nie potrafię rozwiązać kilku nakładających się problemów. Jako, że silnik wygląda na czyściutki ( i tak w razie czego mam inny na zmianę) liczę, że był nie tak dawno remontowany. Jednak nie mogę go uruchomić a nawet zakręcić rozrusznikiem z kluczyka aby sprawdzić jego stan.

 

Proszę więc o pomoc, podzielenie się wiedzą i ogólną burze mózgów. Opiszę operacje, które już dokonałem na aucie.

- wstawienie wybitej szyby po poprzednim właścicielu.  :lol:  Zamian ecu, sterownika immobilizera , sterownik kluczyka, zegarów, stacyjki z innego egzemplarza.

- WYCIĘCIE DOKŁADANEGO SYSTEMU ANTYKRADZIEŻOWEGO. W tym celu razem z kumplem rozebraliśmy całą deskę, wycieliśmy wszystkie połączenie i polutowaliśmy kable tak jak były fabrycznie. 

-fachowiec dodatkowo zaprogramował nowy kluczyk. Gdyż na zegarach dalej wyświetlał się aktywny immobilizer.

-Po wielu próbach i kombinacjach okazało się, że trzeba wymienić rozrusznik,  :blink:  więc zamontowaliśmy sprawny. Jednak auto dalej nie kręci.

-Słychać pompę paliwa, auto ma zalany silnik. Prawdopodobnie po próbie odpalenia na linkę.

-Rozrusznik pod pieliśmy na krótko do akumulatora aby sprawdzić czy jest iskra na świecy.

-Iskry na świecy oczywiście brak nawet po podmianie cewki, kabla i świecy.

-Przekaźniki, bezpieczniki sprawdzone po przekręceniu kluczyka słychać ich pstrykanie.

 

Czy to możliwe że auto pokazuje nie aktywny immobilizer a pomimo tego dalej działa ?  Może fachowiec od programowania kluczyka coś spartolił bo słyszałem, że rx8 są dość problematyczne pod tym względem. 

 

Jeśli ktoś doczytał do końca  proszę po podpowiedzi albo sugestie i rozwiązania. Ja już wszystkie wyczerpałem. Zainwestowałem sporo czasu pracy i wile prób rozwiązania problemów

 

Pozdro  :)

 

 

 

 

 



#2
pinky

pinky

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 197 postów
  • Samochód:Mx-8 vs Rx8 vs Rx7

Czy są jakieś błędy w ecu??


...międzykontynentalny przemytnik


#3
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 79 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro
Nie ma żadnego. Auto od kilku miesięcy w ogóle nie było odpalane.

#4
pinky

pinky

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 197 postów
  • Samochód:Mx-8 vs Rx8 vs Rx7

Nie ma żadnego. Auto od kilku miesięcy w ogóle nie było odpalane.

 

Najszybciej to podrzucić auto do rev service, tam byśmy to najszybciej uruchomili.


...międzykontynentalny przemytnik


#5
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 79 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro

Najszybciej to podrzucić auto do rev service, tam byśmy to najszybciej uruchomili.

Niestety do nich mam koło 1800 km tak, że chyba się nie opłaca. Kupiłem auto w nadziei, że zaprogramuje nowy kluczyk i będzie jeździć. Jednak już zrobiłem wiele rzeczy poświęciłem wiele czasu i nie wiem co dalej. Nie jest to mój jedyny rex więc chyba go potnę albo sprzedam za ile kupiłem, może ktoś to lepiej ogarnie ode mnie. Kompletnie już nie mam pomysłu co tam nie styka. 



#6
Reaper

Reaper

    Nałogowiec

  • Użytkownicy
  • 1575 postów
  • SkądHorst
  • Samochód:mazda rx8
Jak zapadnie decyzja sprzedaży, napisz skąd jesteś, wyślij jakieś foty i moglibyśmy się dogadać.

#7
stramer

stramer

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 759 postów
  • SkądKraków
  • Samochód:RX-7 FC

Może fachowiec od programowania kluczyka coś spartolił bo słyszałem, że rx8 są dość problematyczne pod tym względem.

Może.. Najlepiej wyklucz to wszystko i zapnij cały kpl. z innego auta tzn: kluczyk, moduł immo, ecu.


533 533 720

#8
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 79 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro

Jak zapadnie decyzja sprzedaży, napisz skąd jesteś, wyślij jakieś foty i moglibyśmy się dogadać.


Ja stacjonuje w Wielkiej Brytanii. Będziesz pierwszą osobą, którą poinformuje o sprzedaży.
  • Reaper lubi to

#9
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 79 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro

Może fachowiec od programowania kluczyka coś spartolił bo słyszałem, że rx8 są dość problematyczne pod tym względem.
Może.. Najlepiej wyklucz to wszystko i zapnij cały kpl. z innego auta tzn: kluczyk, moduł immo, ecu.


Też obawiam się, że gość od programowania kluczyka mógł nie ogarnąć rexa. Tym bardziej, że czytałem na zagranicznych forach, iż nie jest to takie "hop siup". Poza tym immobilizer w rx8 jest podobno zapisany w zegarach, ECU, kluczyku, module immobilizera tuż za schowkiem i z tego co wyczytałem w pompie ABSu.
Też tak myślałem jak Ty. Przedłożę kilka części, które mam w komórce i trochę po szpanuje japońskim autem w stylu jdm.

#10
Boris86

Boris86

    Boss of Snake Pit

  • Użytkownicy
  • 1804 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:RX-7 FC, RX-8 LP, HP, RB25DET & V12, 323 BG KLV6, 300ZX, Viper GTS, Cuda TT, ZL1, 523i
W zegarach nie. Pompa abs jest kodowana ze sterownikiem, ale nie z immo.
  • Ikki lubi to

CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP :) Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy