Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mazda RX-8 2006 Titanium Grey (LP + skrzynia 6b)



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
wnu90

wnu90

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 16 postów
Cześć RX-maniacy!
 
Sonduje możliwość sprzedania mojej Mazdy RX-8. Co prawda auto bardzo lubię i nie mam absolutnie żadnego ciśnienia, ale gdyby miała iść w dobre ręce - to może przyczynić się do spełnienia kolejnego motoryzacyjnego marzenia, którym jest białe RX-8 w wersji poliftowej 1f609.png
 
---
PODSTAWOWE INFO O AUCIE:
 
- Wersja LP.
- Lakier Titanium Grey.
- Skrzynia od wersji HP – silnik LP plus skrzynia 6-biegowa to bardzo przyjemna modyfikacja, polecam.
- Rok produkcji 2006, całe życie spędziła w Polsce, jestem bodajże 4 właścicielem (ale wygląda na to, że poprzedni też dbali). Auto kupione od świetnie tu znanego Radka z Grzmiącej (Radek - Thunder Race).
- W moich rękach od 4 lat, dawniej jeżdżone na daily, od dłuższego czasu mieszka w garażu podziemnym i wyjeżdża tylko weekendami, rekreacyjnie.
- Aktualny przebieg na zegarze 158 000 km – w historiapojazdu.pl widać, że ktoś wcześniej coś kombinował z przebiegiem (pewnie wymiana zegarów), ale to nie za mojej kadencji, więc nie wiem o co chodzi.
- Ogólnie w momencie zakupu było widać, że nosi ślady walki (trochę obtłuczona z przodu po prawej stronie), ale to nic groźnego.
- Kratki nawiewów środkowych – warto wymienić, bo są zmęczone życiem. Planuję to zrobić zimą.
- Blacharka bardzo przyzwoita jak na RX-8. Nadkola poprawione, podłoga zakonserwowana.
- Za mojej kadencji miała jedną stłuczkę (nie z mojej winy) – błotnik prawy przód, zostało to wyciągnięte i pomalowane.
- Dobór kolorów poszczególnych elementów jest jaki jest. Nie odróżniam tak dokładnie kolorów, mnie się podoba 1f609.png Zderzak był połamany, więc kupiłem od innego samochodu (w kolorze) i zamieniłem.
- Fotel kierowcy widocznie bardziej zużyty od pasażera, ale żadnych poważnych uszkodzeń. Mam na myśli leciutkie przytarcie na boku.
- Auto głośne (dolot K&N plus wydech decat – robią robotę), twarde i niskie, wywołujące uśmiech na twarzy kierowcy.
- Wyposażenie: czarne skóry, grzane fotele, fotel kierowcy regulowany elektrycznie, panele na tunelu środkowym w kolorze karoserii, nagłośnienie BOSE.
- Dwa komplety kół (lato – na felgach ze zdjęć, zima – na oryginalnych felgach, ale są one do regeneracji, mocno zużyte). Zimówki leżą u wulkanizatora, jako że nie jeżdżę tym autem przy słabej pogidzue.
- Ogólnie auto sprawne, zadbane, garażowane, nigdy na nim nie oszczędzałem. Na torze byłem dwa razy – nie można mówić o upalaniu, chociaż jeżdżę dynamicznie, tak jak lubi Renesis.
- Odpala na zawołanie ciepła i zimna. Nie zalewa się, nie gaśnie. Z ciepłego startu nagrałem film (odpalana 2x pod rząd). Rzadko nią jeżdżę odkąd zrobiło się chłodniej, więc akumulator zapewne trzeba doładować.
- Zawsze lałem ten sam olej – Motul 6100 Synergie+. Robię też premix, najczęściej wlewam Mixol z Orlenu.
- Ogólnie zanim cokolwiek z tym autem zrobiłem – każdą rzecz konsultowałem z nieocenionym Borysem Szymczakiem, od niego też pochodzi zdecydowana większość części.
- Tak więc za mojej kadencji auto "nadzorowane" przez Borysa, serwisowane u Radka w Grzmiącej oraz w AntiLag na Komunalnej w Łodzi. Poprzedni właściciel serwisował je u Kojota.
 
---
Smaczki i ciekawostki:
 
- dolot K&N Typhoon, oryginalny dolot mam w piwnicy,
- skrzela pomalowane w czarną strukturę, lusterka pomalowane w czarną satynę (nie mogłem się zdecydować na jedną fakturę ;)),
- kierownica ze zmienionym kształtem („bicepsy”, spłaszczony dół) – dwa rodzaje skóry, obszycie czerwona nicią,
- cewki LS2 (jeszcze z tej „dobrej” partii),
- decat, więc jest głośno i są ogniste marchewy,
- obniżające sprężyny – nie pamiętam firmy, ale na pewno niemiecka,
- drugi silnik w tej karoserii, poprzedni trzymał się nieźle, ale wydmuchał uszczelnienie wydechem,
- szybki rozrusznik od R3 (zamiennik),
- sportowy termostat.
 
---
Historia napraw i modyfikacji:
 
115 000 (zakup samochodu) - wymiana chłodnicy, uszczelnienie przewodów klimatyzacji, ponowne zakucie przewodów od chłodnic oleju, zakonserwowanie podłogi.
125 000 – wymiana klocków hamulcowych.
140 500 – wymiana silnika na „nowy” z przebiegiem ok. 65 000, nowe świece, nowy olej.
142 000 – wymiana dolot na K&N Typhoon.
144 000 - wymiana sprzęgła (Rymec), wymiana oleju w skrzyni, wymiana łączników stabilizatorów z tyłu, wymiana wysprzęglika, wymiana pompki sprzęgła, wymiana zbiornika płynu chłodzącego, wymiana płyn chłodzącego, wymiana termostatu na sportowy Mishimoto.
145 000 - wymiana rozrusznika na zamiennik od R3.
148 500 - serwis olejowy.
155 000 - pomalowane nadkola z tyłu, ogarnięte progi, zakonserwowanie podłogi.
156 000 - wymiana amortyzatorów z przodu, wymiana drążków i końcówek kierowniczych, ustawiona zbieżność, wymiana sprężyn na niższe, pomalowana maska, serwis olejowy, wymiana płynu chłodzącego, wymiana korka zbiornika płynu chłodzącego.
 
---
CENA WYJŚCIOWA: 25 000 zł
---
 
Auto stoi w Łodzi na Polesiu.
Stay rotary!

Załączone pliki


  • Boris86 lubi to

#2
wnu90

wnu90

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 16 postów

Film z ciepłego startu: https://www.facebook...403507674600821


  • Boris86 lubi to

#3
kacpero666

kacpero666

    Amator

  • Użytkownicy
  • 66 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:mazda rx 8
Chyba na Patolesiu😁😁 ładny wóz widziałem cię chyba jakiś czas temu na Wojska Polskiego ładnie brzmiał 👍👍pozdrawiam i powodzenia.

#4
wnu90

wnu90

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 16 postów
Można i tak :) również pozdrawiam!





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Sprzedam

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy