Skocz do zawartości

Zdjęcie

Swap na silnik Nissan (pytania, opinie, problemy)

z350

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
71 odpowiedzi w tym temacie

#1
pawelc

pawelc

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 409 postów
  • SkądDrawno
  • Samochód:Mazda rx8 z32se

Tak jak w temacie ,macie je podłączone ?.. ,w sumie szkoda żeby były nieużywane .Chyba je podłącze u siebie ale  zastanawia mnie jedna rzecz czy w nich jest termostat ,można je śmiało podpinać pod oryginalny układ (w x30xe jest taka chłodnica między głowicami i wejścia są w bloku )?



#2
adamsud

adamsud

    Boss of all Bosses

  • Użytkownicy
  • 3051 postów
  • Skąddolnośląskie
  • Samochód:BMW 645Ci, VW Jetta A6, BMW e46 328i

Ja mam odłączone te chłodnice. Zostały jednak, żeby dziury nie szpeciły.



#3
Tomma

Tomma

    Nałogowiec

  • Użytkownicy
  • 1902 postów
adamsud proponuję kupić kratkę z grilla centralnego i zaadoptować do tych dziur.

Ja tak zrobiłem, ale musiałem zeszlifować tył, aby był przelot powietrza przez kratke do chłodnic



#4
HCL

HCL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 533 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Nissan Juke 1.6dig-t 230km/320nm

Trzeba by pytać przema ale mogą się przydać przy Turbo :> więc chyba nie ma co za szybko je zdejmować :>



#5
pawelc

pawelc

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 409 postów
  • SkądDrawno
  • Samochód:Mazda rx8 z32se

Nikt z Was nie wie czy jest w nich termostat ,bo na moje oko wygląda że tak ,może ktoś wie na jaką temperaturę jest ustawiony ?



#6
HCL

HCL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 533 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Nissan Juke 1.6dig-t 230km/320nm

Przemo bo Ty instalujesz Turbo w swoim.

Dajesz dodatkową chłodnicę do turbo czy właśnie korzystasz z tych dwóch nie używanych / wsadzasz w tych miejscach jakieś ??



#7
przema72

przema72

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 508 postów

Nikt z Was nie wie czy jest w nich termostat ,bo na moje oko wygląda że tak ,może ktoś wie na jaką temperaturę jest ustawiony ?

a czy to juz google niedziała :P

 

wpisujesz w google to "rx8 oil cooler thermostat"

 

wyskakuje ci pierwszy temat na samej górze " Oil cooler thermostat? - RX8Club.com "

 

wchodzisz w wątek i juz wiesz ze jest tam termostat , i zamyka sie przy 90st  , trudne to nie jest  ;] 

 

 

Przemo bo Ty instalujesz Turbo w swoim.

Dajesz dodatkową chłodnicę do turbo czy właśnie korzystasz z tych dwóch nie używanych / wsadzasz w tych miejscach jakieś ??

 

ja korzystam z fabrycznej , skoro juz jest to po co miałbym dawać kolejną trzecią , chociaż korzystam tylko z jednej , jest z ogromnym zapasem dla tego silnika ;]



#8
pawelc

pawelc

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 409 postów
  • SkądDrawno
  • Samochód:Mazda rx8 z32se

a czy to juz google niedziała :P

 

wpisujesz w google to "rx8 oil cooler thermostat"

 

wyskakuje ci pierwszy temat na samej górze " Oil cooler thermostat? - RX8Club.com "

 

wchodzisz w wątek i juz wiesz ze jest tam termostat , i zamyka sie przy 90st  , trudne to nie jest  ;] 

 

 

 

 

 

. Zamyka się przy 90 stopniach ;)?...  ,



#9
przema72

przema72

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 508 postów

tak zamyka sie przy 90st C lub 194F jak kto woli



#10
pawelc

pawelc

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 409 postów
  • SkądDrawno
  • Samochód:Mazda rx8 z32se

Jak w temacie ,coś kojarzę że jedna z sond jest szerokopasmową ,czy można by było ją wykorzystać do mierzenia AFR przez oryginalny sterownik i aplikację np. torque ? Nie musiałbym wozić kontrolera a szkoda nie wykorzystać takiej funkcjonalności o ile takowa jest ?
Tylko nie odsyłajcie mnie do wujka google bo ja z angielskim nie miałem za wiele wspólnego ,za moich czasów był rosyjski... ;)



#11
przema72

przema72

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 508 postów
sonda jest wąskopasmowa

#12
pawelc

pawelc

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 409 postów
  • SkądDrawno
  • Samochód:Mazda rx8 z32se
ok , a myślałem że któraś była ,(czyli pierwsza wąskopasmowa i druga do mierzenia sprawności katalizatora) ,no trudno pozostaję zewnętrzny kontroler

#13
marek11987

marek11987

    Amator

  • Użytkownicy
  • 26 postów
  • Skądbiałystok

Witam, posiadam rx8 z sr20dett, czy ktos mial doczynienia z emu ecumaster ? czy moze cos innego polecicie do ogarniecia sr20 z ory zegarami + strojenia. Moze ktos posiada taki komp na sprzedaz ?

Prosze o podpowiedz

pozdrawiam



#14
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7155 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

Odpowiedź jest oczywista.....  EMU ..  No chyba, że budżet cienki to ECUMaster też da radę aczkolwiek ma mniejsze możliwości.  Jeżeli masz grubszy budżet to poszukaj np. APEXI  dedykowany, który będzie miał obsługę fabrycznych funkcji. 

Przykładowo nasza Celica GT4 chodziła na ECUMasterze DET3 i jakoś to banglało. Po założeniu Apexi jest 100% inna bajka. Do tego Apexi dedykowany posiada także fabryczne funkcje seryjnego kompa Toyoty czyli regulacja pompki watercoolera, ALS czy sterowanie natryskiem wody na intercooler . Nie siedzę w Nissanach za bardzo ale podejrzewam, ze też ma kilka bajerów, które fajnie jak by komp obsługiwał .

Jeżeli chodzi o Nyski i ich silniki to ogromne doświadczenie ma nasz forumowy Kali lub nie obecny tu Coobcio, którego bez trudu znajdziesz w necie ...


Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#15
KALI

KALI

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 345 postów
  • Samochód:FD/MX/13B/20B/2JZ GTE VVTI 600hp

Jeśli miałbym wybierać APEXI / EMU to  oczywiscie polecał bym EMU na chwilę obecną nie ma lepszego stabilnie pracujacego kompa w tej cenie . Czasy strojenia na Apexi już powoli się kończą co nie zmienia faktu ,że trochę tego też wystroiłem na poczciwym apexiaku i auta działaja nadal.

Jedyny + to p&p w przypadku apexi EMU trzeba robić wiazkę .  

 

Marek11987 określ jaki przedział mocowy cie interesuje w sr20det to łatwiej będzie coś doradzić podpowiedzieć. pzdr. 


KMS engine max power rotary.

https://www.facebook...e?ref=bookmarks

Tel.509013277  Zapraszamy 

4107d8b9f4bd30eamed.jpg


#16
Bio

Bio

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 159 postów
  • SkądBratislava
  • Samochód:E46

Dodatkowo, EMU to produkt polski i już jest zgłaszany przez userów bardzo spoko wsparcie od producenta, co wg. mnie jest bardzo ważnym elementem, przy użytkowaniu takiego gadżetu. 


tqmmwatermark-b.png


#17
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1408 postów
  • SkądSłomniki - okolice
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM

w s13 miałem nistune ale to było dawno :D


sig2.jpg


#18
marek11987

marek11987

    Amator

  • Użytkownicy
  • 26 postów
  • Skądbiałystok

dziekuje za podpowiedzi, szczerze mowiac moc to okolo 300 max 350km, chodzi mi bardziej o zegary zeby to jakos ogarnac... chcialbym zostawic oryinalne i zeby to wszystko dzialalo (predkosciomierz, obrotomierz, lampki, temp silnika, airbag), jak bedzie konieczne kupie emu choc jezeli wystarczylby ecumaster det3 a wydaje mi sie ze moc jaka chce osiagnac nie jest kosmiczna to ze wzgledow finansowych wolalbym det3... 



#19
MATi

MATi

    Torque Master

  • Użytkownicy
  • 5812 postów
  • SkądW-wa/Raszyn
  • Samochód:Mazda Rx-8 High Niuter
Na det3 ludzie jeździli i dalej jeżdżą i spokojnie to ogarnie ,ważne znaleźć osobę co to dobrze wystroi. Ecumaster to też polski produkt i nie drogi
" If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling"
~Paul Walker

#20
HCL

HCL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 533 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Nissan Juke 1.6dig-t 230km/320nm

Podłączę się do tematu ecu mastera - wyszła apka na androida pod ten sprzęt.

Korzysta ktoś z tego ??

Jak to podłączyć - apka łączy się przez bluetooth ale nie ma nigdzie info czy komp pod maską nadaje - bynajmniej mój tel. tego nie wykrywa ??

Czy mogę w port USB EMU wpiąć nadajnik bluetooth jak do kompa ??






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy