Tak jak w temacie ,macie je podłączone ?.. ,w sumie szkoda żeby były nieużywane .Chyba je podłącze u siebie ale zastanawia mnie jedna rzecz czy w nich jest termostat ,można je śmiało podpinać pod oryginalny układ (w x30xe jest taka chłodnica między głowicami i wejścia są w bloku )?
#7
Napisano 14 październik 2014 - 17:41
Nikt z Was nie wie czy jest w nich termostat ,bo na moje oko wygląda że tak ,może ktoś wie na jaką temperaturę jest ustawiony ?
a czy to juz google niedziała
wpisujesz w google to "rx8 oil cooler thermostat"
wyskakuje ci pierwszy temat na samej górze " Oil cooler thermostat? - RX8Club.com "
wchodzisz w wątek i juz wiesz ze jest tam termostat , i zamyka sie przy 90st , trudne to nie jest ;]
Przemo bo Ty instalujesz Turbo w swoim.
Dajesz dodatkową chłodnicę do turbo czy właśnie korzystasz z tych dwóch nie używanych / wsadzasz w tych miejscach jakieś ??
ja korzystam z fabrycznej , skoro juz jest to po co miałbym dawać kolejną trzecią , chociaż korzystam tylko z jednej , jest z ogromnym zapasem dla tego silnika ;]
#8
Napisano 15 październik 2014 - 06:50
a czy to juz google niedziała
wpisujesz w google to "rx8 oil cooler thermostat"
wyskakuje ci pierwszy temat na samej górze " Oil cooler thermostat? - RX8Club.com "
wchodzisz w wątek i juz wiesz ze jest tam termostat , i zamyka sie przy 90st , trudne to nie jest ;]
. Zamyka się przy 90 stopniach ?... ,
#10
Napisano 19 październik 2014 - 06:27
Jak w temacie ,coś kojarzę że jedna z sond jest szerokopasmową ,czy można by było ją wykorzystać do mierzenia AFR przez oryginalny sterownik i aplikację np. torque ? Nie musiałbym wozić kontrolera a szkoda nie wykorzystać takiej funkcjonalności o ile takowa jest ?
Tylko nie odsyłajcie mnie do wujka google bo ja z angielskim nie miałem za wiele wspólnego ,za moich czasów był rosyjski...
#14
Napisano 15 sierpień 2015 - 09:34
Odpowiedź jest oczywista..... EMU .. No chyba, że budżet cienki to ECUMaster też da radę aczkolwiek ma mniejsze możliwości. Jeżeli masz grubszy budżet to poszukaj np. APEXI dedykowany, który będzie miał obsługę fabrycznych funkcji.
Przykładowo nasza Celica GT4 chodziła na ECUMasterze DET3 i jakoś to banglało. Po założeniu Apexi jest 100% inna bajka. Do tego Apexi dedykowany posiada także fabryczne funkcje seryjnego kompa Toyoty czyli regulacja pompki watercoolera, ALS czy sterowanie natryskiem wody na intercooler . Nie siedzę w Nissanach za bardzo ale podejrzewam, ze też ma kilka bajerów, które fajnie jak by komp obsługiwał .
Jeżeli chodzi o Nyski i ich silniki to ogromne doświadczenie ma nasz forumowy Kali lub nie obecny tu Coobcio, którego bez trudu znajdziesz w necie ...
#15
Napisano 16 sierpień 2015 - 07:39
Jeśli miałbym wybierać APEXI / EMU to oczywiscie polecał bym EMU na chwilę obecną nie ma lepszego stabilnie pracujacego kompa w tej cenie . Czasy strojenia na Apexi już powoli się kończą co nie zmienia faktu ,że trochę tego też wystroiłem na poczciwym apexiaku i auta działaja nadal.
Jedyny + to p&p w przypadku apexi EMU trzeba robić wiazkę .
Marek11987 określ jaki przedział mocowy cie interesuje w sr20det to łatwiej będzie coś doradzić podpowiedzieć. pzdr.
#18
Napisano 24 sierpień 2015 - 20:40
dziekuje za podpowiedzi, szczerze mowiac moc to okolo 300 max 350km, chodzi mi bardziej o zegary zeby to jakos ogarnac... chcialbym zostawic oryinalne i zeby to wszystko dzialalo (predkosciomierz, obrotomierz, lampki, temp silnika, airbag), jak bedzie konieczne kupie emu choc jezeli wystarczylby ecumaster det3 a wydaje mi sie ze moc jaka chce osiagnac nie jest kosmiczna to ze wzgledow finansowych wolalbym det3...
#20
Napisano 25 sierpień 2015 - 07:45
Podłączę się do tematu ecu mastera - wyszła apka na androida pod ten sprzęt.
Korzysta ktoś z tego ??
Jak to podłączyć - apka łączy się przez bluetooth ale nie ma nigdzie info czy komp pod maską nadaje - bynajmniej mój tel. tego nie wykrywa ??
Czy mogę w port USB EMU wpiąć nadajnik bluetooth jak do kompa ??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych