Skocz do zawartości

Zdjęcie

Swap na silnik Nissan (pytania, opinie, problemy)

z350

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
71 odpowiedzi w tym temacie

#61
caes11

caes11

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 15 postów
Nie koniecznie chcę zaoszczędzić, po prostu nie mam zamiaru ładować 50-70k PLN w samochód którym jeżdżę 2-3k km rocznie. Po prostu zastanawiam się nad dalszą przyszłością rx-a. Na grupie na face spotkałem się z wypowiedziami przyrównującymi koszty swapu do nowego wankla z robocizną. Nie koniecznie chcę robić z tego +400 KM, wystarczy mi podstawowe 280 z RB25de neo.

#62
Wojtex16

Wojtex16

    Maniak

  • Moderators
  • 3161 postów
  • SkądKatowice
  • Samochód:Była już RX-8

Skoro jeździsz 3tyś rocznie to nie zbiedniejesz wsadzając silnik wankla :) Wyjdzie to taniej niż swap silnika.



#63
Reaper

Reaper

    Nałogowiec

  • Validating
  • 1626 postów
  • SkądHorst
  • Samochód:mazda rx8

Skoro jeździsz 3tyś rocznie to nie zbiedniejesz wsadzając silnik wankla :) Wyjdzie to taniej niż swap silnika.

Racja, zawsze wsadzenie nawet nowego silnika Wankla będzie taniej niż swap. Nie wiem co tam na fejsie piszą ale za 20 tys swap to naprawdę super może po jakiejś znajomości albo bieda edyszyn. Twoja kasa zrobisz jak będziesz uważał.


  • Sopel_XL lubi to

#64
caes11

caes11

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 15 postów
Mam małą wiedzę na temat tego samochodu dlatego każde wskazówki od doświadczonych użytkowników są dla mnie cenne i zamierzam z nich korzystać :)

#65
Boris86

Boris86

    Boss of Snake Pit

  • Użytkownicy
  • 1941 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:RX-8 LP, HP & V12, EUNOS COSMO, 323 BG KLV6, 300ZX STROSEK, Viper GTS, Cuda TT, 523i, 325i E30 Cabrio
Z budżetem 20tys nie wyrobisz sie na żaden inny swap niż 1.8turbo
A znowu na ten swap osobiście bym się nie zdecydował.
Masz w moim ogłoszeniu napisane co ile kosztowało, tam jest co robić przy tym swapie.

Jan robisz autem 2-3kkm rocznie to zaprowadź poprostu auto do Gronka na remont, bridge port i program. Wydasz kilkanaście tysiecy, potem ciesz się 240-250konnym RX-8 które zachowało swój charakter bezstresowo przez kolejne 20 lat użytkowania.
  • Reaper lubi to

CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP :) Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.


#66
caes11

caes11

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 15 postów
Po prostu mam dwa samochody, w tym rx jako weekendowy.

#67
Boris86

Boris86

    Boss of Snake Pit

  • Użytkownicy
  • 1941 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:RX-8 LP, HP & V12, EUNOS COSMO, 323 BG KLV6, 300ZX STROSEK, Viper GTS, Cuda TT, 523i, 325i E30 Cabrio
Jako osoba która miała w życiu bardzo dużo wankli i ma RXa ze swapem powiem tak.
Uważam, że swap jest fajny gdy realnie intersuje Cię auto które będzie miało ponad 400KM i pozostanie bezawaryjne. Ale to się nie uda tanio. Tanio to można sobie w tym wypadku zrobić tylko problem i utopić bezpowrotnie pieniądze.


Natomiast jeśli satysfakcjonuje Cię 240-250KM (tak piszę, bo 280KM z 6 cyl tlokowca mimo wszystko będzie ponad 100kg cięższe i będzie miało weższy zakres obrotów) to pozostań przy wanklu.

Za kilkanaście tysięcy będziesz miał remont i tuning, robiony w seryjnym silniku RX-8, które nie będzie skalane swapem którego wstyd (bo wg mnie swap budżetowy na silnik prezentujący podobne osiągi co oryginał to wstyd pokazać), będziesz miał auto które będzie bezawaryjne, zadowalające osiągami i fenomenalnie się prowadzące.
  • Junior111 i Darko lubią to

CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP :) Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.


#68
caes11

caes11

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 15 postów
Twoje argumenty są jasne i klarowne. Z mojej strony chodziło głównie o rozeznanie się w temacie, ponieważ jest strasznie mało informacji odnośnie swapów w RX, ogólnie dosyć hermetyczne grono właścicieli ;) dlatego zanim zacząłem się za cokolwiek zabierać chciałem zebrać informacje co, jak, gdzie i za ile.

Po przemyśleniu tematu i rozpatrzeniu wszystkich za i przeciw faktycznie najlepszym wyjściem jest zostanie przy wanklu. Może w przyszłości podejmę się tematu swapa, gdy będzie już koni brakować. Przynajmniej obecnie wiem jakie fundusze muszę przeznaczyć by to miało ręce i nogi". Pozdrawiam :)
  • Boris86 lubi to

#69
Reaper

Reaper

    Nałogowiec

  • Validating
  • 1626 postów
  • SkądHorst
  • Samochód:mazda rx8
Czy hermetyczna to może za dużo powiedziane. Obstawiam że grono porządnie wykonanych swap'ów jest wąskie nie zależnie od użytej jednostki. Tak jak posiadaczy rx8 w dobrej kondycji 😉

#70
K1 ROŻ3K

K1 ROŻ3K

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Samochód:Mazda rx8

Cześć da rade zrobić swapa z nissana 350z do rx8 jestem totalnie blady jezeli chodzi o tunning jeżeli sie da jakie mogą być koszty.



#71
yasko

yasko

    Nałogowiec

  • Moderators
  • 1545 postów
  • SkądGTC
  • Samochód:było RX-8 HP i R3
Hej Nie pamiętam aby taki SWAP był opisany ba forum. Z silników typu V to jest opisany SWAP silnika z opla. Zajrzyj do "nasze auta" i "RX ze SWAPem". Jak będziesz musiał przesunąć magiel to właściwości jezdne się pogorszą.
W jakim celu chcesz zrobić swapa? Taka informacja pomoże innym forumowiczom coś Ci podpowiedzieć.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam
yasko

wole umrzeć jak dziadek maleńkiego, spokojnie we śnie a nie jak jego pasażerowie krzycząc z przerażenia


#72
Boris86

Boris86

    Boss of Snake Pit

  • Użytkownicy
  • 1941 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:RX-8 LP, HP & V12, EUNOS COSMO, 323 BG KLV6, 300ZX STROSEK, Viper GTS, Cuda TT, 523i, 325i E30 Cabrio
Był co najmniej jeden taki swap w PL.
Jesli ma to byc zrobione z głową przez kogos z pojęciem co robi to nie majac 20tys zl na części i minimum 20tys zl na robociznę wogóle nie ruszaj tematu.

CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP :) Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy