Skocz do zawartości

Zdjęcie

R3 Conversion RX-8 - G0 MLODY


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
554 odpowiedzi w tym temacie

#41
przema72

przema72

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 508 postów
sam myślę nad sposobem zamocowania rejestracji i wydaje mi się ze projektanci mazdy zupełnie o tym zapomnieli ze z przodu auto tez ma rejestracje

#42
mlody

mlody

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 655 postów
  • SkądGdynia
  • Samochód:RX-8 R3 Conversion

Lampy dymione ?? Sam robiłeś ?


Folia przod i tyl od http://colorchange.pl/ - chyba bezpieczniej niz dymione ;-)

Wysłany: Dzisiaj 17:37
sam myślę nad sposobem zamocowania rejestracji i wydaje mi się ze projektanci mazdy zupełnie o tym zapomnieli ze z przodu auto tez ma rejestracje


Najlepiej by bylo bez ale moga byc problemy :-/ myslalem zeby pod przeciwmgielnym walnac ale mogli by sie doczepic

#43
mlody

mlody

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 655 postów
  • SkądGdynia
  • Samochód:RX-8 R3 Conversion

Najgorzej jak ludzie montują pod pseudo wlotem powietrza zasłaniając ten właściwy wlot ;)
Prawda jest taka, że gdzie by jej nie przytroczyć to szpeci i strasznie zaburza aerodynamike ;/


Tam gdzie pseudo wlot powywiercane dziury sa, a co do tablicy to sie zgadzam choc uwazam ze na boku wyglada duzo lepiej.

#44
matber1

matber1

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 677 postów
  • SkądŚwidnica
koledzy ja mam tablice za przednią szybą już z 6 miesięcy i problemów nie miałem, mam w bagażniku ramkę z ułamanym mocowaniem w razie jak bym miał się tłumaczyć.

Zerknijcie jak wygląda to u mnie: http://www.rxklub.pl...t=1236&start=15

na dole strony są najnowsze zdjęcia.

#45
Gość_Mike_*

Gość_Mike_*
  • Guests
sory ale ta tablica niewygląda jak dla mnie, to raz, dwa inna felga i niżej ją to będzie dobrze wyglądać, bo jak narazie to jak dla mnie trochę na siłę te modyfikacje

#46
mlody

mlody

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 655 postów
  • SkądGdynia
  • Samochód:RX-8 R3 Conversion

sory ale ta tablica niewygląda jak dla mnie, to raz, dwa inna felga i niżej ją to będzie dobrze wyglądać, bo jak narazie to jak dla mnie trochę na siłę te modyfikacje


Uzasadnij slowo na sile bo nie kumam ;-) przynajmniej cos robie z Rexem :-P felga jest na zime ori mazdy, na lato mam OZety. Nizej troche na nasze Polskie drogi gdzie Rex jest dla mnie samochodem na codzien jakos tak nie bardzo choc i tak gwint przyjdzie i wiele innych rzeczy.

#47
matber1

matber1

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 677 postów
  • SkądŚwidnica
fakt tablica trochę psuje efekt....może znacznie mniejsza w formie naklejki?? bedzie mniej w oczy się rzucała?? albo ściągaj i za szybe tak ja mam.

spojler jest, carbon jest, skrzela są.....fakt zgodzę się z przedmówcą gleba dała by świetny efekt i całość by dobrze zagrala!!
Felgi?? Spoko, czytaj wyżej - auto w dół i będzie git!!

#48
Gość_Mike_*

Gość_Mike_*
  • Guests
matber1, naklejka zamiast tablicy to taki sam efekt jak byś jej wcale nie miał według prawa

WYMAGANIA DOTYCZĄCE MIEJSCA PRZEWIDZIANEGO DO UMIESZCZENIA TABLIC REJESTRACYJNYCH
§ 1. 1. Miejsce przewidziane do umieszczenia tylnej tablicy rejestracyjnej powinno stanowić równą, prostokątną powierzchnię o następujących minimalnych wymiarach:
1) dla pojazdów samochodowych mających cztery i więcej kół:
a) szerokość 520 mm i wysokość 120 mm albo
B) szerokość 340 mm i wysokość 240 mm;
2) dla motocykli i czterokołowych pojazdów samochodowych o maksymalnej mocy silnika do 15 kW - szerokość 280 mm i wysokość 210 mm;
3) dla motorowerów i czterokołowych pojazdów samochodowych o masie własnej do 350 kg i maksymalnej mocy netto silnika nieprzekraczającej 4kW:
a) szerokość 100 mm i wysokość 175 mm albo
B) szerokość 145 mm i wysokość 210 mm;
4) dla ciągników rolniczych - szerokość 240 mm i wysokość 165 mm.
2. Miejsce to powinno być takie, aby po zamocowaniu tablice spełniały następujące wymagania:
1) położenie tablicy względem osi podłużnej pojazdu:
a) środek tablicy nie może być położony na prawo od wzdłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu,
B) lewa krawędź tablicy nie może być położona na lewo od pionowej płaszczyzny równoległej do wzdłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu i przechodzącej przez jego lewy obrys;
2) tablica powinna być prostopadła z dokładnością do 2° do wzdłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu;
3) tablica powinna być pionowa z dokładnością do 5°; jeżeli jednak jest to konieczne ze względu na kształt pojazdu, może ona być odchylona od pionu:
a) nie więcej niż o 30°, gdy powierzchnia ze znakami rejestracyjnymi jest skierowana ku górze i pod warunkiem, że górna krawędź tablicy jest nie wyżej niż 1,20 m nad ziemią, a dla ciągnika rolniczego 1,72 m nad ziemią; warunku wysokości nad ziemią nie stosuje się do pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3,
B) nie więcej niż o 15°, gdy powierzchnia ze znakami rejestracyjnymi jest skierowana ku dołowi i pod warunkiem, że górna krawędź tablicy jest powyżej 1,20 m nad ziemią, a w przypadku ciągnika rolniczego 1,72 m nad ziemią; warunku wysokości nad ziemią nie stosuje się do pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3;
4) wysokość położenia tablicy nad ziemią:
a) wysokość położenia dolnej krawędzi tablicy nad ziemią nie może być mniejsza niż 0,30 m, a dla ciągnika rolniczego nie może być mniejsza niż 0,73 m oraz 0,20 m dla pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3,
B) wysokość położenia górnej krawędzi tablicy nad ziemią nie może być większa niż 1,20 m, a dla ciągnika rolniczego nie może być większa niż 1,72 m; jeżeli jednak wymóg ten nie może być spełniony w praktyce, wysokość położenia może przekraczać 1,20 m, lecz powinna być tak zbliżona do tego wymagania, jak to jest możliwe ze względu na konstrukcję pojazdu, i nie może w żadnym przypadku przekraczać 2 m, a dla ciągnika rolniczego 2,75 m; w przypadku pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, wysokość ta nie może przekraczać 1,50 m;
5) wymagania widoczności geometrycznej:
tablica powinna być widoczna z przestrzeni zawartej wewnątrz następujących czterech płaszczyzn:
a) dwóch płaszczyzn pionowych stycznych do bocznych krawędzi tablicy i tworzących kąty 30° na zewnątrz ze środkową wzdłużną płaszczyzną pojazdu,
B) płaszczyzny stycznej do górnej krawędzi tablicy i tworzącej kąt 15° do góry od poziomu oraz 30° dla pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3,
c) płaszczyzny poziomej przechodzącej przez dolną krawędź tablicy (5° do dołu od poziomu dla pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3); jeżeli jednak wysokość położenia górnej krawędzi tablicy nad ziemią jest większa niż 1,20 m, to ta płaszczyzna powinna tworzyć kąt 15° do dołu od poziomu;
6) wysokości położenia podawane w pkt 3-5 należy określać na pojeździe w stanie nieobciążonym.
§ 2. Kształtu i wymiarów miejsca przewidzianego do umieszczenia przednich tablic rejestracyjnych nie określa się.


Aktualny przepis wyciągnięty z Dziennika Ustaw - Warunki Techniczne Samochodu Dopuszczonego Do ruchu drogowego

mlody, poprostu wygląda nieco dziwnie, a co do odymionych lamp przednich nie boisz się o dowód skoro używasz auta na codzień?? z tego co wiem, nie wolno przyciemniać lamp i w razie draki, potrącenie kogoś, lub jak masz AC i w coś przywalisz to robi się kłopot... można mieć z przodu ciemniejsze lampy jeśli są oryginalne i mają homologację....

#49
Tomas JDM

Tomas JDM

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 296 postów
  • Skądlodz / Belfast UK

sory ale ta tablica niewygląda jak dla mnie, to raz, dwa inna felga i niżej ją to będzie dobrze wyglądać, bo jak narazie to jak dla mnie trochę na siłę te modyfikacje


nie kumam o co chodzi ?? cisniesz koledze z klubu zamiast go wspierac ?! a po drugie taki wygadany to moze Ty sie pochwalisz tym co zrobiles ze swoim rexem ?? bo zagladalem na Twoj profil i zalataju nuda kolego ;P wiec moze na poczatek zacznij od siebie z pozniej cisnij innym ;) taka moja rada .. pamietaj ze o gustach sie nie dyskutuje to co sie podoba mlodemu wcale nie musi nikomu innemu ;D

mlody jak dla mnie fajnie ze wogule cokolwiek modzisz z rexem bo co poniektorzy tylko kupuja i jezdza , nie bede wnikal czy brak im inwencji i fantazji na modzenie czy poprostu auto w kredycie i funduszy brak na cokolwiek ;P

Twoje mody jak dla mnie na plus nie w moim guscie ale gratki ze probujesz cokolwiek zmienic mimo ze i tak juz z fabryki ladnie wyglada , dodatki carbonowe zawsze fajnie stroja na autku .

nie przejmoj sie negatywami i dalej ogarniaj swoja wizje , zycze powodzenia w dalszych modach i planach ;)

dodam ze zgadzam sie z wypowiedzia " gleba i bedzie git " tylko nie przesadzaj bo polskie drogi niestety nadal daleko odbiegaja od europejskich standartow ;D
bylo
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8

jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R

Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...

#50
Gość_Mike_*

Gość_Mike_*
  • Guests
Tomas JDM, ale przecież ja nikomu nie cisnę, wyrażam swoją opinię (po to chyba jest forum czy nie??) średnio mi się to podoba, według mnie (patrząc od strony stylistycznej) sama gleba dała by dużo lepszy efekt niż zestaw naklejek i dymionach reflektorów, z twojej wypowiedzi wynika że skoro komuś się nie podoba to nie może się wypowiadać :D

a kolejna sprawa, twoja sugestia co do zasobności portfela jest próżna, jestem zdania że albo robię coś grubo albo wcale jak mam robić coś na półśrodkach to wolę sobie odpuścić ;) kolejna kwestia, wolał bym wydać pieniądze na to żeby auto lepiej jechało aniżeli wyglądało.

[ Dodano: 2013-01-05, 17:49 ]
to tylko moje zdanie i nikt z was nie musi się nim sugerować ;)

#51
mlody

mlody

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 655 postów
  • SkądGdynia
  • Samochód:RX-8 R3 Conversion
Chlopaki spokoj ;-) kazdy ma prawo wyrazic swoja opinie i ja nie mam nic do tego i na pewno obrazac sie nie bede. Szanuje kazda opinie jaka by nie byla. Mike to nie jest tylko zestaw naklejek i dymionych reflektorow. Naklejki sa adekwatne do tego co w aucie siedzi a nie tylko szpan firm tunningowych. Co do zasobnosci portfela i do robienia czegos grubo albo nic to jesli mial bym wolne jakies 50-100 tysiecy to zrobil bym co sie da za jednym zamachem. Niestety takich wolnych srodkow nie posiadam i powoli, konsekwetnie robie to co moge. Dodam ze nie sa to jakies polsrodki tylko graty z wyzszej polki ktore malo nie kosztuja i dalsze mody beda napewno. Zeby nasze 8ki lepiej jechaly czy jak sie domyslam wiecej HP i Nm to sporo kasy trzeba wylozyc albo zrobic swap czyli dalej sporo kasy i kogos kto naprawde to ogarnie. Tomas JDM dziekuje bardzo za pozytywna wypowiedz jak i doradztwo i wlasne zdanie.Mike rowniez , gleba bedzie ale "z glowa" bo nie chce za kazdym razem krzywic geby jak bede przejezdzal przez jakies lezace policjanty albo inne dziwne wybrzuszenia czy dziury na naszych wspanialych drogach. Wiele jeszcze zamierzam zrobic i napewno wszystko bede tu dodawal i opisywal.

#52
adamsud

adamsud

    Boss of all Bosses

  • Użytkownicy
  • 3034 postów
  • Skąddolnośląskie
  • Samochód:BMW 645Ci, VW Jetta A6, BMW e46 328i

.. jestem zdania że albo robię coś grubo albo wcale jak mam robić coś na półśrodkach to wolę sobie odpuścić ;) kolejna kwestia, wolał bym wydać pieniądze na to żeby auto lepiej jechało aniżeli wyglądało

Myślę, że w końcówce tego zdania jest sedno nieprozumienia. Zgadzam się z Mike-em, że jeżeli coś robić to grubo, przynajmniej gdy chodzi o zmiany istotne, a więc dotyczące silnika, zawieszenia, sprzęgła, hamulców, wydechu itp. Z estetyką samochodu jest inna sprawa. Tutaj faktycznie decydować powinien gust, o którym kulturalni ludzie się nie wypowiadają :-D. Swoją drogą, dla mnie, , rx-8 jest pod względem zewnętrznym samochodem idealnym. Nie zmienię w nim niczego, chyba że odnowię, lub stylistykę delikatnie podkreślę.
W sprawie naklejek ... No cóż. W tym aspekcie zgadzam się z Mike-em. Trochę to pretensjonalne. Gdybym się ubrał w garnitur Armaniego, to raczej bym nie nakleił sobie nazwy producenta na czole. Wolę tzw. dyskretną elegancję. Ale to tylko moja opinia. Na marginesie Thomas JDM - jeżeli ktoś prezentuje na forum swoje dokonania związane z modyfikacjami samochodu, to chyba dopuszcza możliwość również krytycznych uwag. Inaczej, to wszystko nie miałoby sensu.

#53
mlody

mlody

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 655 postów
  • SkądGdynia
  • Samochód:RX-8 R3 Conversion
To milo KajaK. Narazie mam OZy na lato ktore mi sie podobaja bardzo choc z rantem by byl kozak. Kwestia czasu i mam nadzieje ze wejda wkoncu ;-) Krytyczne uwagi jak najbardziej biore na klate ;-)

PS dobra zedre wkoncu te nieszczesne nalepki,ale jeszcze nie teraz :-p

#54
Tomas JDM

Tomas JDM

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 296 postów
  • Skądlodz / Belfast UK
hahah wkoncu jakas dyskusja ;P

piszac ze Mike cisnie mialem na mysli tylko i wylacznie ostatnie zdanie

" bo jak narazie to jak dla mnie trochę na siłę te modyfikacje "

ale spoko wszyscy macie racje to jest forum czyli wolna sfera wypowiedzi ;)

oczywiscie krytyczne slowa sa jak najbardziej potrzebne zeby jak naj mniej bylo posrod nas tzw. " wies tuning" ;D

zgadzam sie z ww wypowiedzia ze lepiej zeby jechalo niz wygladalo ale czasem mala zmiana a cieszy .. ;)

dobra nie robie wiecej OT ;) Mike nie mialem na mysli Cie urazic lub obrazic jesli tak sie poczules to przepraszam za swoje zachowanie ;) mamy wspolna pasje i zainteresowania wiec trzeba trzymac sie razem ;D pozdro
bylo
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8

jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R

Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...

#55
Sqad

Sqad

    AWA

  • Administrator
  • 2645 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Citroen C-Crosser '09, Kymco Downtown 125 '15
Wracając do tematu tablicy i dziennika ustaw, ciekawe jak dopuścili alfe do ruchu

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#56
Gość_Mike_*

Gość_Mike_*
  • Guests
Sqad, bo fabrycznie ma tam miejsce na rejestrację, tak samo jak evo

#57
Sqad

Sqad

    AWA

  • Administrator
  • 2645 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Citroen C-Crosser '09, Kymco Downtown 125 '15

Sqad, bo fabrycznie ma tam miejsce na rejestrację, tak samo jak evo


Ale to jest sprzeczne z ustawą mimo że fabryczne :P

Chyba w ramach "karnego jeżyka" za robienie OT będę mianował tych co je robią moderatorami i będą sprzątać w czynie społecznym


Nie chce moda, parszywa robota :P , możesz mi nadać w ramach kary rangę offtop master :P

#58
otiks

otiks

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 158 postów
  • SkądWrocław
  • Samochód:Lexus IS250

Sqad, bo fabrycznie ma tam miejsce na rejestrację, tak samo jak evo


Ale to jest sprzeczne z ustawą mimo że fabryczne :P


Jednak nie jest sprzeczne z ustawą bo ważne jest ostatnie zdanie zacytowanej ustawy: § 2. Kształtu i wymiarów miejsca przewidzianego do umieszczenia przednich tablic rejestracyjnych nie określa się.

a to oznacza że tablicę przednią trzeba mieć ale można ją mieć np. w bagażniku, przykręcić sobie ramkę od wewnątrz do klapy i po otwarciu bagażnika powiedzieć "o proszę tutaj jest tablica", problem może się pojawić przy wyjeździe za granicę RP gdzie przepisy są/mogą być inne.

#59
przema72

przema72

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 508 postów
nie popłynąłeś za bardzo :mrgreen: , jest tez przepis mówiący o tym ze tablica ma być widoczna , a także ze musi być skierowana do przodu i na odpowiednich granicach wysokości itp

tablica niemoze byc tez umieszczona po prawej stronie

#60
otiks

otiks

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 158 postów
  • SkądWrocław
  • Samochód:Lexus IS250

nie popłynąłeś za bardzo :mrgreen: , jest tez przepis mówiący o tym ze tablica ma być widoczna , a także ze musi być skierowana do przodu i na odpowiednich granicach wysokości itp

tablica niemoze byc tez umieszczona po prawej stronie


Paragraf 1 ustawy dotyczy tablicy tylnej a paragraf 2 przedniej i skierowana nie ma być do przodu a pod odpowiednim kątem i wynika to głównie z ukształtowania błotników w ciągnikach rolniczych na których jest montowana tylna tablica rejestracyjna.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy