Skocz do zawartości

Zdjęcie

Spot Małopolska


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
79 odpowiedzi w tym temacie

#41
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1408 postów
  • SkądSłomniki - okolice
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM
no to lipa - do Bonarki o 20 to mam 5min :(

jak coś to ślijcie SMS na 796727867

sig2.jpg


#42
Bielau

Bielau

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 94 postów
W sumie to rzyc ze mnie, numer Twoj mam. Ale cos tam chlopaki mowili, ze wiedziales i ze moze sie pojawisz. No nic, do nastepnego ;)

#43
sierus

sierus

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 300 postów
  • SkądKraków
  • Samochód:Rx-8 HajNiuter

Raptor tez miałem numer, ba nawet dzwoniłem, no ale bez odzewu ;).
 


Użytkownik sierus edytował ten post 08 luty 2020 - 17:49


#44
kyku

kyku

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 112 postów
  • Samochód:RX-8 HP

Czy ktoś z Was koledzy był dzisiaj na os. Ruczaj w Krakowie rx-8 na blachach K1 itd. Od tygodnia zwiedzam rodzinnie Wasze strony. Widziałem też na Kazimierzu RX-7, ale nie zauważyłem na jakich numerach.
Stąd pytanie do Pit-a. Czy mogę sobie skorzystać z logo klubu, aby zlecić (tylko dla mnie) jakieś nalepki. Łatwiej będzie się rozpoznać.


jak K1 KYKU to ja :-P całkiem możliwe, że gdzieś tam się kręciłem

#45
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1408 postów
  • SkądSłomniki - okolice
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM

Raptor tez miałem numer, ba nawet dzwoniłem, no ale bez odzewu ;).
782153513 to moj jak cos.

Sierus ale twojego nie mam wpisanego :P a od 19-20 najczęściej usypiam dziecko więc jak nie znam nr to nie odbieram ;)

sig2.jpg


#46
Junior111

Junior111

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 853 postów
  • Samochód:Mazda Rx8
ja już czekam na kolejne spotkanie :D

#47
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1408 postów
  • SkądSłomniki - okolice
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM
może uda się zanim zimówki założe i schowam rxa do garażu ;)

sig2.jpg


#48
Pofik07121992

Pofik07121992

    Amator

  • Użytkownicy
  • 62 postów
  • SkądWielmoza/Kraków
no to już!! niech ktoś strzeli jakąś datę :) Też jestem chętny :P
"Z głupkami nie ma sensu dyskutować, przed głupkami trzeba sie bronić"
W. Cejrowski

#49
Junior111

Junior111

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 853 postów
  • Samochód:Mazda Rx8
ja tylko czekam na propozycję :)

#50
Groch

Groch

    Amator

  • Użytkownicy
  • 52 postów
  • SkądChrzanów
Witam
Ja też się pisze poznać nowe rexy i ich właścicieli , tylko byle bym w pracy nie był
:P

#51
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1408 postów
  • SkądSłomniki - okolice
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM
niedziela ? ma być w miarę ciepło (14st.C) ?

sig2.jpg


#52
sierus

sierus

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 300 postów
  • SkądKraków
  • Samochód:Rx-8 HajNiuter
ja niestety odpadam, cos sie mojemu rexu dziwnego dzieje przy wysokich obrotach(dziwny dzwiek/spadek mocy) ;/

#53
Bielau

Bielau

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 94 postów
Ja moge wpasc w niedziele po 18.00. To co, niedziela, 18.00, tak jak ostatnio? Bonarka poziom +2 lub +1 jezeli +2 bedzie zamkniety.

#54
Pofik07121992

Pofik07121992

    Amator

  • Użytkownicy
  • 62 postów
  • SkądWielmoza/Kraków
+2 najprawdopodobniej bedzie otwarty, ostatnio ochroniaz mowil ze tylko w czasie weekendow udostepniaja dach ... ja tez sie wstepnie pisze ale nie moge niestety tego zagwarantowac :/ bede sie staral :)
"Z głupkami nie ma sensu dyskutować, przed głupkami trzeba sie bronić"
W. Cejrowski

#55
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1408 postów
  • SkądSłomniki - okolice
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM

ja niestety odpadam, cos sie mojemu rexu dziwnego dzieje przy wysokich obrotach(dziwny dzwiek/spadek mocy) ;/

wpadaj zdiagnozujemy :)

sig2.jpg


#56
sierus

sierus

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 300 postów
  • SkądKraków
  • Samochód:Rx-8 HajNiuter
ehh, no dobra postaram sie byc ;P.
Moze mi sie silnik nie rozleci po drodze ;].

Rexxxx.... tak jak i Wy wszyscy(prawie ;) )


#57
Junior111

Junior111

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 853 postów
  • Samochód:Mazda Rx8
Kurde, panowie, nie niedziela, Zróbmy coś w dzień powszedni w godzinach wieczornych albo w niedzielę całkiem wieczorkiem koło 19,20

#58
Bielau

Bielau

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 94 postów
Okeeeej, poprawka, niedziela, Bonarka 19:30 +2 lub +1. W zaleznosci od dostepnosci :)

#59
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1408 postów
  • SkądSłomniki - okolice
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM
czyli wstępnie kto będzie?

1. Raptor
2. Bielau
3. Junior111
4. sierus
5. Pofik07121992

napisze zaraz do stramera czy będzie i możliwe że TMsk też wpadnie.

sig2.jpg


#60
Bielau

Bielau

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 94 postów
Jakby wpadli to bylaby mila niespodzianka :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy