Skocz do zawartości

Wyniki wyszukiwania

2 wyników zostało otagowanych frazą Wankel

Według typu zawartości

Według sekcji

Sortuj według                Sortuj  
  1. RE Amemiya: Rotacyjna Legenda || Wywiad 1 na 1



    A tutaj krótki rys historyczny czym RE-Amemiya jest.

    Firma RE-Amemiya została założona w 1974 roku przez Isami Amemiye. Jego zakład tuningowy znajduje się w Chibie, w Japonii.
    W `74 Amemiya sam zaczął modyfikować wankle stając się pionierem w rasowaniu rotorów. Po 30 latach jego projekty uliczne są znane na całym świecie i jako jedyny w Japonii z powodzeniem wprowadził wankla do serii wyścigów GT300.
    Amemiya bierze udział w wielu spotkaniach i zawodach tunerów. W serii pojedynków Touge Showdown organizowanych przez redakcje Hot Version zdobył główny tytuł Touge Monster. Jego wściekle zielony FD3S detronizuje rywali od paru dobrych lat. Poniżej wideo z 2011 roku, kiedy to wygrywa z C-Ser Impreza GH w kategorii Street. Pan Isami i jego dzieła są częstymi gośćmi w programie Hot Version gdzie kierowcami i jednocześnie prezenterami są: Keiichi "DoriDori" Tsuchiya, Manabu "MAX" Orido oraz Nobuteru "NOB" Taniguchi.




    Kalendarium (subiektywne)
    1974 - powstanie RE Amemiya (RE = Rotary Engine)

    1995 - RE-Amemiya FD3S GT300 zaczyna starty w serii GT300. Samochód zbudowany na bazie RX-7 FD3S wyposażony jest w silnik 20B z 3 rotorami.

    2004 - Utworzenie zespołu startującego w D1 Grand Prix. Kierowcą zespołu jest: Masao Suenaga. A samochodem jest RX-7 (obecnie Suenaga startruje w RX-8)

    2005 - W drugim sezonie startów w D1, Suenaga wygrywa runde D1 organizowaną na torze Fuji Speedway. Zajmuje drugie miejsce w klasyfikacji generalnej w całości sezonu. Suenaga przegrał 1 punktem

    2006 - Zespół wyścigowy GT300 zdobywa mistrzostwo klasy

    2004-2007 - Wygrana oraz utrzymanie tytułu Touge Master (utracony w pojedynku z J`s Racing S2000)

    2009 - odzyskanie tytuły Touge Master w pojedynku z J`s Racing S2000. RE-Amemiya jako jedyny tuner wygrał trzy razy tytuł mistrza, trzema różnymi autami.

    Obecnie firma zajmuje się tuningiem samochodów z wanklem - od najstarszych Cosmo Sport po najnowsze RX-8 Spirt-R oraz ich profesjonalnym serwisem. Pan Isami, co wiele razy podkreśla, czeka na następce RX-8.

    • 15 wrz 2014 00:24
    • przez Zwirz
  2. Odpowiadam na pytanie - gdzie jest Kali :)

    Wielu z Was mnie dopytuje zarówno na forum jak i prywatnie gdzie jest Kali i dlaczego go jeszcze nie ma na forum ze swoimi niszczącymi ekosystem projektami. Rozmawiam z nim na bieżąco, zawita na forum jak najbardziej. Nie chce nic robić po łebkach dlatego go nie ma. Niedawno wrócił z urlopu do tego dochodzi końcówka sezonu i ma urwanie głowy.
    Jak zapewne większość wie na Kamil poza robotą przy autach klientów ogarnia swoje MX5 z bardzo mocnym wanklem pod maską. Dzierga dość skutecznie kolejne koniki. Na dzień dzisiejszy REW w MXie wypluwa 535 koni i 503 niuty. Jeszcze w tym roku jak mnie Kali zapewnił pęknie 550 koni i najmocniejszy wankiel w Polsce.

    Poniżej świeżo wysmażony wykres z hamowni i kilka fotek auta


    Dołączona grafika

    Dołączona grafika

    Dołączona grafika

    Dołączona grafika

    Dołączona grafika

    Dołączona grafika

    • 30 sie 2014 23:21
    • przez Sqad
Seo katalog stron darmowy