Link:
https://www.motopark.../cnr/13/05/2017
Koszt: 169zł
Czas: 3h (3 jazdy po 20 minut)
Sloty czasowe:
12:00-15:00
15:00-18:00
Ktoś chętny?
Ja wybiorę się pewnie na 12:00-15:00.
Link:
https://www.motopark.../cnr/13/05/2017
Koszt: 169zł
Czas: 3h (3 jazdy po 20 minut)
Sloty czasowe:
12:00-15:00
15:00-18:00
Ktoś chętny?
Ja wybiorę się pewnie na 12:00-15:00.
https://jcrusader.pl - professional IT solutions
Wczoraj było mało osób na sesji, tylko 8 aut.
Zamiast 3 grup zostały utworzone 2 i skrócone przerwy (z 40 minut na 20 minut).
Na koniec jazd gratis dostaliśmy sesję 10 minutową, także miły gest ze strony organizatorów.
Deszcz padał przez cały czas, przez 3 pierwsze sesje jechałem z włączoną kontrolą trakcji i był to jednak gigantyczny błąd - na zakrętach kontrola szarpała autem jak głupia. Dopiero na 10 minutowej dodatkowej sesji wyłączyłem dziada i już wiem, że kontrola trakcji nie nadaje się na ten obiekt - tor udało się zjeździć mega płynniej.
https://jcrusader.pl - professional IT solutions
Czyli w deszczu można dużo luźniej polatać fajnie wiedzieć.
Ja od 2 tygodni jeżdzę bez i bączki zaczynają mi wychodzić, z kontrola trakcji, nawet tą częściowo wyłączoną boję się tego auta
Chociaz zimą parę razy tyłek uchroniła.
A co powiesz o asfalcie, bardziej gładki - śliski czy taki szorstki trzymający w deszczu? I czy jakoś reagują na poslizgi jako 'niebezpieczensto' ?
Asfalt był raczej śliski, chociaż częściowo było to pewnie spowodowane tym, że był brudny. Tor jest na tyle świeży, że dokoła nie porosło jeszcze trawą, więc jak ktoś wyjedzie poza tor, to nabrudzi błotem na asfalt.
Co do poślizgów, to pewnie zależy jak bardzo będziesz się slizgał. Drift jako taki jest zabroniony z uwagi na poziom hałasu.
Jak byłem poprzednio, to koleś Subaru cały czas latał w poślizgu na 4WD i nikt się go nie czepiał.
https://jcrusader.pl - professional IT solutions
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych