wiadomo tyle, że wytrzymuje więcej. Czy dłużej ... trudno powiedzieć. Na pewno dłużej jeżeli jest dbane. Fakty sa takie, że ostatnio za przykład robiła RX8 R3 która miała zadeklarowane 200 tyś. Szybko okazało się ze juz dawno po pierwszej rewizji jest
Różnice pomiędzy wersjami RX8 S1 a RX8 S2/R3
#24
Napisano 06 wrzesień 2018 - 07:02
#26
Napisano 10 wrzesień 2018 - 15:17
Dzięki. Co tam jest konkretnie innego w zawieszeniu? na ile te wszystkie zmiany przekładają się na odczucia w jeździe w porównaniu do zwykłej S1?
Dużej różnicy nie ma, czuć na torze przy ostrej jeździe, że nadwozie jest sztywniejsze tzn mniej się skręca. Trochę lepiej działa abs no a zawieszenie bilstein wiadomo że jest lepsze niż seria ale i tak jest za słabe na tor. CO do przebiegów mój silnik miał przekroczone 170k i po rozebraniu do wymiany były housingi - reszta ok.
#28
Napisano 12 wrzesień 2018 - 16:49
Witam,
skoro piszemy tutaj o różnicach, to może teraz z innej strony, co można przełożyć plug and play z R3 do naszych modeli? Chodzi mi głównie o silnik, skoro w R3 tyle poprawiono.
Nic Wszystko oprócz rotorów i wału jest inne lub nie istotne dla żywotności silnika.
...międzykontynentalny przemytnik
#30
Napisano 14 październik 2018 - 07:17
#31
Napisano 14 październik 2018 - 09:08
w tym momencie to nie wymiana silnika tylko wymiana karoserii. Pompa abs nie współpracuje z nowym kompem, czujniki abs także. Immo także.
Inna pompa paliwa . Ogólnie cała wiązka silnikowa i kabinowa do zmiany. W związku z tym takze radio i klima, zegary i system airbag
W skrócie S1 i S2/R3 to są dwa całkowicie inne auta i nie są w żaden zposób elektroniczne kompatybilne ze sobą
#34
Napisano 19 styczeń 2020 - 15:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych