Witam serdecznie, jakies 2 miesiace temu nabylem Mazde rx 7 92'. Jest to moje pierwsze auto RWD, nie wspominajac juz o tym ze wierwsze z sielnikiem wankla. Auto nie ma zadnych modyfikacji, od poprzedniego wlasciciela dowiedzialem sie ze nie bylo uzytkowane przez ostatnie 8 lat. Aktualny przebieg to 160 000, pali i prowadzi sie bez zarzutow, sprawia niezwykla frajde z jazdy . Nie mialem okazji/czasu by powierzyc je jakiemus specjaliscie w celu sprawdzenia silnika, nie do konca wiem co oprocz kompresji powinieniem sprawdzic by zapobiedz jakiejs wiekszej awarii .
Prosze o jakies porady
z gory dzieki
Pozdrawiam.
Foty
MOJ rx :)
Rozpoczęty przez
Lagu200
, 17 lis 2013 15:33
#8
Napisano 17 listopada 2013 - 21:08
#14
Napisano 19 listopada 2013 - 09:54
Jak wszystko gra to zmień olej, kontrolnie kompre zmierzyć, Jak słabe są to świece zmienić i przewody....nie do konca wiem co oprocz kompresji powinieniem sprawdzic by zapobiedz jakiejs wiekszej awarii .
Prosze o jakies porady
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
#16
Napisano 19 listopada 2013 - 17:44
Gronek,
wymiana oleju jak najbardziej w planach na nowy sezon, swiece i kable tez wymienie zeby nie bylo. Ogolnie nie mialem okazji duzo polatac, 3 dni jazdy zrobilem niecale 1000 km. W tym czasie zdazylo sie, ze musialem dluzej pokrecic zeby odpalil (na cieplym silniku) nei za kazdym razem, moze z 3 razy tak mialem.
Nie wiem tez czy powinienem sie martwic tym ze jak tak dluzej pojezdzilem, po zgaszeniu silnika strasznie bulgocze pod maska i czuc coolant w powietrzu
tyle zdazylem zaobserwowac heh
Faja
zgadza sie jechalem do Poznania , i owszem przepiekna dziewczyna na fotelu pasazera tez byla !
wymiana oleju jak najbardziej w planach na nowy sezon, swiece i kable tez wymienie zeby nie bylo. Ogolnie nie mialem okazji duzo polatac, 3 dni jazdy zrobilem niecale 1000 km. W tym czasie zdazylo sie, ze musialem dluzej pokrecic zeby odpalil (na cieplym silniku) nei za kazdym razem, moze z 3 razy tak mialem.
Nie wiem tez czy powinienem sie martwic tym ze jak tak dluzej pojezdzilem, po zgaszeniu silnika strasznie bulgocze pod maska i czuc coolant w powietrzu
tyle zdazylem zaobserwowac heh
Faja
zgadza sie jechalem do Poznania , i owszem przepiekna dziewczyna na fotelu pasazera tez byla !
#17
Napisano 19 listopada 2013 - 17:59
Wykręć świece i zobacz czy nalotu nie ma z płynu chłodniczego. Zmień płyn chłodniczy. Zwróć uwagę czy nie czuć płynu z wydechu...... może chłodnica zamulona, może płyn dupny albo wogóle woda....jak coś to dzwoń
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
#19
Napisano 21 listopada 2013 - 21:37
A tam zaraz się wysrało, na drugi dzień wszystko już grało... Do teraz nie ma żadnych oznak żeby płaszcz wodny puścił, cholera wie co to byłoZ faji autem niby wszystko było GIT a na torze się wysrało.
Faja
zgadza sie jechalem do Poznania , i owszem przepiekna dziewczyna na fotelu pasazera tez byla !
Wiedziałem, od razu zwróciłem uwagę!
#20
Napisano 24 listopada 2013 - 15:38
http://www.finn.no/f...nnkode=44653220
tak sie zastanawialem czy warte ceny tak o na czesci zeby wziasc
tak sie zastanawialem czy warte ceny tak o na czesci zeby wziasc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych