Witam. Na prośbę mojego serdecznego kolegi Radka vel. Thunder przedstawiam wam jego RX-8 do jazdy na co dzień.
Specyfikacja auta jest następująca:
Auto zbudowane na bazie europejskiego HP.
Silnik RB25DET NEO
Ukł. Dolotowy:
Kolektor dolotowy z ITB pochodzący z Nissana GTR RB26
Stożek Apexi
Orurowanie dolotu 2,5-3 cale
Cooler FMIC
BOV HKS
Ukł. Paliwowy
Wtryski 550 z Porsche GT2
Pompa paliwa 300l/h
Aftermarkowa listwa paliwowa
Smarowanie:
Chłodnica oleju
Przewody w oplotach - paliwo, olej itd.
Oil Catch tank D1
Ukł.Wydechowy
Wydech J-Performance końcowy + 3 cale przelot
Sterowanie:
Komputer Stand Alone Link G4
AFR innovate
Ukł. Chłodzenia
Chłodnica Mishimoto
Wiatraki Spal
Ukł. Przeniesienia napędu:
Sprzęgło BMW M5 dwu tarczowe
Skrzynia Skyline GTS
Sportowe sprężyny
Customowa rozpórka na wzór seryjnej (brak na foto)
Felgi w zależności od nastroju Seria lub TSW 18 x 9,5
do tego dokładka i chlapacze ATH, kły, nakładki na progi i słupki z wersji limitowanych.
Z uwagi na to że auto przechodziło kilka setupów sprężąrkowych tj GT35, GTX35, Twinsy, a teraz wróciło do Seryjnej sprężarki która powinna generować około 340KM to chwilowo brak wykresu.
Radek posiada również kilka innych JDMowych rarytasowych fur w tym drugą niebieską RX8 z RB25DET NEO ale mega fajnie zrobioną do Driftu, na całkowicie customowym zawieszeniu, Sprężarce Garetta na kulkach, EMU itd, mam zamiar namówić go do opisu jej również na forum.
Na pisanie Radka na forum zbytnio bym nie liczył bo przy swapach RXów ma tyle roboty, że po prostu na przesiadywanie na forach czasu brak, ale od siebie mogę dodać że mimo, iż jeśli chodzi o serię RX to jestem Wanklowym ortodoksem i chętniej bym wkładał Wankle w inne auta niż Tłoki do RXów to patrząc na to auto jestem pełen podziwu.
Będąc pod autem widać jak by wszystko było tam z fabryki.
Ingerencja w układ kierowniczy jest prawie niezauważalna i polega na innym kącie ułożenia przekładni kierowniczej z zachowaniem pełnych prawidłowych kątów Akermana, miska wygląda jak by była stworzona pod to auto, ściana grodziowa nie jest w żaden sposób cięta.
Łapy i poduszki wyglądają jak by tam je włożono w Hiroshimie.
Ale auto jest efektem kilku lat praktycznego i teoretycznego rozkminiania jak zrobić to najlepiej i obecny setup na prawdę jest którymś z rzędu.
Z mojej strony Gratulacje za projekt bo robi wrażenie mimo, że ideologicznie wolał bym tam widzieć Rotora.
W razie pytań do Radka tel:517-528-494