Jak poprawnie shamować samochód?
Rozpoczęty przez
majk
, 06 mar 2011 20:49
#21
Napisano 20 czerwca 2011 - 13:59
Nie ważne jak jedzie na papierze, ważne jak jedzie na ulicy
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#23
Napisano 07 stycznia 2012 - 11:45
#24
Napisano 07 stycznia 2012 - 13:35
pięknie... porting, wydech, remont, a renesis nadal nie wykrztusił serii :roll:
#26
Napisano 07 stycznia 2012 - 14:33
Też mnie zaciekawił ten wątek bo wychodzi na to ,że jak by ktoś teraz wyskoczył powiedzmy z 240 250konną to był by już duży sukces.Moim zdaniem co do wykresu powyżej to zasada jest taka sama czy tłok czy rotor NA każda ingerencja w jednostkę czy to wałki czy porting wydech ect. powinna być zakończona strojeniem bo bez tego to samo z siebie nie zagra.
Mam też pytanie z czego wynikają te dwa załamania w niucie 4000 i 6000 ?
Może nadeszła pora na Dyno day są jacyś chętni sądzę że mieli byśmy większą skalę porównawczą na podstawie kilku wykresów co wy na to?
Sądzę że chyba znajdzie się jakaś sztuka trzymająca serię.
Czemu tak apeluję o hamownie sprawdźmy to bo panuje obiegowa opinia że nie trzymają seri chociaż poglądowo kilka sztuk.
Mam też pytanie z czego wynikają te dwa załamania w niucie 4000 i 6000 ?
Może nadeszła pora na Dyno day są jacyś chętni sądzę że mieli byśmy większą skalę porównawczą na podstawie kilku wykresów co wy na to?
Sądzę że chyba znajdzie się jakaś sztuka trzymająca serię.
Czemu tak apeluję o hamownie sprawdźmy to bo panuje obiegowa opinia że nie trzymają seri chociaż poglądowo kilka sztuk.
#27
Napisano 07 stycznia 2012 - 14:48
Z tym się zgadzam,ale czego można użyć do rotora ,tego samego co do tłokowca?? Coś typu EcuMaster Det III nadaje się do rotora,a może seryjny ECU jest programowalny??czy tłok czy rotor NA każda ingerencja w jednostkę czy to wałki czy porting wydech ect. powinna być zakończona strojeniem bo bez tego to samo z siebie nie zagra
" If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling"
~Paul Walker
~Paul Walker
#28
Napisano 07 stycznia 2012 - 15:02
Co do meritum wątku, polecam:
http://www.rx8club.c...ad.php?t=132083
W skrócie, aby shamować dobrze RX-8, trza wypierdzielić bezpiecznik od DSC. Tylne koła się kręcą, przednie nie i auto głupieje. Trzy pomiary. Podobno trzeci najlepszy
http://www.rx8club.c...ad.php?t=132083
W skrócie, aby shamować dobrze RX-8, trza wypierdzielić bezpiecznik od DSC. Tylne koła się kręcą, przednie nie i auto głupieje. Trzy pomiary. Podobno trzeci najlepszy
#29
Napisano 07 stycznia 2012 - 15:34
Jeśli rozmawiamy o kompach typu piggyback to to co na 100% działa to Haltech interceptor jest od cholery worów z Australi które na tym latają robiłem na nim np.subaru działa perfekcyjnie , natomiast jeśli chodzi o nasz rodzimy produkt ECM3 to oczywiście dużo tańszy i równie dobry sprzęt ponoć zrobili już czytanie trigger-a ja osobiście jeszcze nie testowałem na rx8 ale jeśli będzie działał zapłon góra dół to da się to wystroić. Można by też pokusić się o użycie wyjścia PWM aby ogarnąć wrisy.Coś typu EcuMaster Det III nadaje się do rotora,a może seryjny ECU jest programowalny??
#30
Napisano 07 stycznia 2012 - 16:16
Co do meritum wątku, polecam:
http://www.rx8club.c...ad.php?t=132083
W skrócie, aby shamować dobrze RX-8, trza wypierdzielić bezpiecznik od DSC. Tylne koła się kręcą, przednie nie i auto głupieje. Trzy pomiary. Podobno trzeci najlepszy
Właśnie tak zrobiliśmy.
Fajnie by było gdyby powstał wątek w którym zamieszczone zostaną wyniki hamowań. To nie tylko dałoby obraz osiągów ale także wiarygodności hamowni. Postaram się namówić tego pana od w.wym auta co by wybrał się też na inne hamownie bo też jest temat rzeka gdzie się hamować i jak.
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych