Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak poprawnie shamować samochód?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
29 odpowiedzi w tym temacie

#21
Retro

Retro

    Poganiacz Tłokowców

  • Użytkownicy
  • 2 278 postów
  • SkądWuWuA
  • Samochód:RX-8 GT, Evo IX
Nie ważne jak jedzie na papierze, ważne jak jedzie na ulicy ;)

Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne

Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03


#22
boletz

boletz

    Władca slotów

  • Administrator
  • 1 278 postów
  • SkądRzeszów
  • Samochód:pomarańczka

Nie ważne jak jedzie na papierze, ważne jak jedzie na ulicy ;)


popieram w całej rozciągłości

aczkolwiek.... zacząłem w to brnąć i coś rzetelnego z tego chcę wyciągnąć

#23
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7 167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Oto silnik mierzony opisanym sposobem jakieś 3000 po naszym remoncie (delikatny porting i wydech HKS)

Dołączona grafika
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#24
sasiad

sasiad

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 665 postów
  • SkądGdańsk
pięknie... porting, wydech, remont, a renesis nadal nie wykrztusił serii :roll:

#25
MATi

MATi

    Poweeeeer!!!!

  • Użytkownicy
  • 5 813 postów
  • SkądJózefosław
  • Samochód:BMW F10 528i juesandej
woooow co tak mało :shock:

#26
KALI

KALI

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 345 postów
  • Samochód:FD/MX/13B/20B/2JZ GTE VVTI 600hp
Też mnie zaciekawił ten wątek bo wychodzi na to ,że jak by ktoś teraz wyskoczył powiedzmy z 240 250konną to był by już duży sukces.Moim zdaniem co do wykresu powyżej to zasada jest taka sama czy tłok czy rotor NA każda ingerencja w jednostkę czy to wałki czy porting wydech ect. powinna być zakończona strojeniem bo bez tego to samo z siebie nie zagra.
Mam też pytanie z czego wynikają te dwa załamania w niucie 4000 i 6000 ?
Może nadeszła pora na Dyno day są jacyś chętni sądzę że mieli byśmy większą skalę porównawczą na podstawie kilku wykresów co wy na to?
Sądzę że chyba znajdzie się jakaś sztuka trzymająca serię.
Czemu tak apeluję o hamownie sprawdźmy to bo panuje obiegowa opinia że nie trzymają seri chociaż poglądowo kilka sztuk.

#27
MATi

MATi

    Poweeeeer!!!!

  • Użytkownicy
  • 5 813 postów
  • SkądJózefosław
  • Samochód:BMW F10 528i juesandej

czy tłok czy rotor NA każda ingerencja w jednostkę czy to wałki czy porting wydech ect. powinna być zakończona strojeniem bo bez tego to samo z siebie nie zagra

Z tym się zgadzam,ale czego można użyć do rotora ,tego samego co do tłokowca?? Coś typu EcuMaster Det III nadaje się do rotora,a może seryjny ECU jest programowalny??
" If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling"
~Paul Walker

#28
Pit

Pit

    RotaryXperimental

  • Administrator
  • 656 postów
  • SkądNiemcz
  • Samochód:FD3S
Co do meritum wątku, polecam:
http://www.rx8club.c...ad.php?t=132083
:)
W skrócie, aby shamować dobrze RX-8, trza wypierdzielić bezpiecznik od DSC. Tylne koła się kręcą, przednie nie i auto głupieje. Trzy pomiary. Podobno trzeci najlepszy ;)


#29
KALI

KALI

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 345 postów
  • Samochód:FD/MX/13B/20B/2JZ GTE VVTI 600hp

Coś typu EcuMaster Det III nadaje się do rotora,a może seryjny ECU jest programowalny??

Jeśli rozmawiamy o kompach typu piggyback to to co na 100% działa to Haltech interceptor jest od cholery worów z Australi które na tym latają robiłem na nim np.subaru działa perfekcyjnie , natomiast jeśli chodzi o nasz rodzimy produkt ECM3 to oczywiście dużo tańszy i równie dobry sprzęt ponoć zrobili już czytanie trigger-a ja osobiście jeszcze nie testowałem na rx8 ale jeśli będzie działał zapłon góra dół to da się to wystroić. Można by też pokusić się o użycie wyjścia PWM aby ogarnąć wrisy.

#30
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7 167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

Co do meritum wątku, polecam:
http://www.rx8club.c...ad.php?t=132083
:)
W skrócie, aby shamować dobrze RX-8, trza wypierdzielić bezpiecznik od DSC. Tylne koła się kręcą, przednie nie i auto głupieje. Trzy pomiary. Podobno trzeci najlepszy ;)


Właśnie tak zrobiliśmy.
Fajnie by było gdyby powstał wątek w którym zamieszczone zostaną wyniki hamowań. To nie tylko dałoby obraz osiągów ale także wiarygodności hamowni. Postaram się namówić tego pana od w.wym auta co by wybrał się też na inne hamownie bo też jest temat rzeka gdzie się hamować i jak.
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy