Skocz do zawartości

Zdjęcie

Opel Speedster 2,2 nr 1047


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
219 odpowiedzi w tym temacie

#1
piwo

piwo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 771 postów
  • SkądMarki
  • Samochód:Opel Speedster; tor Poznań:1m48,4s Łódź 59,3 na semislicku; 1/4:13,806
Opel Speedster to było moje marzenie z młodości więc postanowiłem je zrealizować. Pojawiła się pewnego czasu okazja na allegro (25 tys. zł) i z dnia na dzień kupiłem autko i już powrotu nie było :)

Mój samochodzik to Opel Speedster 2,2 z roku 2001 nr 1047


speedster_5g.jpg
DSC_0465-MOTION.gif
DSC_0393-MOTION.gif

czas na ćwiartkę póki co 13,9 sekundy dla werski wolnossacej. Tutaj porównanie z autem PITa (Rx-7 400 KM)


drugi obrazuje trudności przy wysiadaniu z auta.



opony z przodu to 195x50x16 avon zzr a24 , tyl michelin sport cup 2 lub avon zzr a64 225x45x17

Geometria mocno się zmienia, ale ostatnia to:
pochylenia kol:
lew.przod...............praw.przod
.-1°59'.......................-2°10'
lew.tyl....................praw.tyl
.-2°23'......................-2°33'
zbieznosc:
przod:.....-0°8'
tyl:........+0°28'
wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy:
lewe:.....+3°50'..................prawe:..........+3°34'





heble na przód i tyl mikoda gt;klocki przod ferodo dsuno tyl ds1.11, płyn motul rbf660
Załączony plik  20120801231.jpg   99.86 KB   54 Ilość pobrań

zawieszenie utwardzony bilstein b6 przód i utwardzony bilstein b16 regulowany z lotusa 250cup tył

Załączony plik  foto %281%29 %281%29.gif   573.57 KB   48 Ilość pobrań



troche poliuretanu do wahaczy
Załączony plik  101_0022.JPG   57.76 KB   40 Ilość pobrań

seryjne felgi na tyle 17x7 5x110 et38 o wadze 11,5kg i przodzie 17x5,5 5x110 et28 o wadze 10kg ustąpiły miejsca felgom Team Dynamics na tyle 17x7,5 5x110 et37 o wadze 8,6kg i na przedzie 16x7 5x110 et20 o wdze 7,9kg
Załączony plik  IMG00004.JPG   85.5 KB   38 Ilość pobrań


abs z lotusa 111r
Załączony plik  6655561423_ee551be42f_z.jpg   206.69 KB   35 Ilość pobrań


szpera obx łaczy się z skrzynią F23 o krótszym przełożeniu 4,17 (seria 3,97)
Załączony plik  IMG00001 %5B800x600%5D.JPG   62.4 KB   32 Ilość pobrań

oraz jej montaż
Załączony plik  20110704.jpg   60.36 KB   32 Ilość pobrań

oraz test w praktyce
Załączony plik  IMGP9349.jpg   60.92 KB   34 Ilość pobrań



auto zostało odmalowane
Załączony plik  20160220_150245.jpg   65.87 KB   33 Ilość pobrań
Załączony plik  20160220_150336.jpg   71.14 KB   32 Ilość pobrań

dołożony spoiler z włókna węglowego
Załączony plik  14883514_553547798176539_3701609088834142495_o.jpg   58.05 KB   32 Ilość pobrań

wersja do 2017 roku posiadala:

kolektor rurowy 4-2-1 + katalizator magnaflow 8,2kg zamiast żeliwnego 11kg
Załączony plik  kolektor1.JPG   82.45 KB   38 Ilość pobrań
Załączony plik  kolkeotr5.JPG   86.77 KB   37 Ilość pobrań

plastikowy kolektor dolotowy z silnika 2,4, przepustncia 68mm zamiast 55, dolot z rury alu zakończony stożkiekim gąbkowym ITG, alternator 100A zamiast 120A
Załączony plik  IMG00002.JPG   76.25 KB   36 Ilość pobrań

wałki świątka
Załączony plik  2039095216.jpg   87.25 KB   35 Ilość pobrań

regulowane kółka rozrządu
Załączony plik  kolka regulowane 2.jpg   158.98 KB   35 Ilość pobrań
Załączony plik  kolka regulowane.jpg   66.7 KB   35 Ilość pobrań




mechaniczna pompa wody wraz z wałkami balansującymi i napędzającym je łańcuchem zostały usunięte, a na ich miejsce wleciała elektryczna pompa wody EWP
Załączony plik  pompa elekt 3.JPG   103.56 KB   33 Ilość pobrań

5,1 kg koło zamachowe by Otoczak, orginal 9,5kg
Załączony plik  2015-01-16-1269.jpg   174.23 KB   30 Ilość pobrań
Załączony plik  2015-01-16-1270.jpg   75.26 KB   30 Ilość pobrań

sterowanie silnikiem i elektroniczą przepustnicą za pomocą EMU
Załączony plik  20120817242.jpg   90.03 KB   34 Ilość pobrań

zabawy przy strojeniu wersji wolnossacej
Załączony plik  100_0030.JPG   83.04 KB   34 Ilość pobrań
Załączony plik  regulacja walkami.jpg   62.12 KB   34 Ilość pobrań
Załączony plik  regulacja walkami 2.jpg   67.58 KB   34 Ilość pobrań
Załączony plik  wykres ostateczny po regulacji walkami.jpg   63.82 KB   34 Ilość pobrań
Załączony plik  speedster.jpg   79.1 KB   33 Ilość pobrań


filmy z przyspieszeń dla wersji wolnossacej:




od 2018 troche silnikowo speedster sie zmienil i wpadl do srodka silnik z saaba 9,3 turbo czyli b207r (seria 207km) na turbince td04hl-20t (seria td04-14t), wtryski Siemens Deka630ccm (seria 286ccm), wydech 3" do katalizatora, od katalizatora 2,5', wydech przelotowy 2,5' el-tec, intercooler wodny z mercedesa 600s, chlodncia wody z przodu od cinquecento, pompa wody do wodnego icka to pierburg cwa50, kolektor wydechowy troche wiekszy od polifta, dv properfect,pompa paliwa dw200. Trochę trzeba było podciąć bagażnik, by zrobić miejsce na turbo. Poduszki silnika seryjne, skrzynia i półosie seryjne. Jedyna modyfikacja jaka była konieczna to wymiana koła zamachowego na te z Opla Calibry turbo (silnik c20let). Do tego wzmocniony docisk i sprzęgło by Radzikowski, wywazony na krasnobrockiej.
Załączony plik  IMG_20180718_150538820%5B1%5D.jpg   93.22 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20180718_145255567%5B1%5D.jpg   88.96 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20180718_145258200%5B1%5D.jpg   78.55 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20180818_125149856.jpg   98.09 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20180808_182333280.jpg   107.16 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20180808_181344806.jpg   72.4 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20180818_125120266.jpg   110.44 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20180731_145934507.jpg   64.7 KB   3 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20171221_195951297.jpg   117.68 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20170824_174025807.jpg   203.47 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20170824_154442316.jpg   66.01 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20170824_154331851.jpg   90.73 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20170824_154301671.jpg   94.61 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20170823_171811513.jpg   89.34 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20170818_171553619.jpg   135.53 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20170818_171453866.jpg   128.09 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  IMG_20170903_125045522_HDR.jpg   134.96 KB   4 Ilość pobrań

wpadl tez race tcs
Załączony plik  tcs.png   51.16 KB   4 Ilość pobrań


auto zaczelo w koncu sie odpychac. jakies 5s do 100 i 15s do 200

https://youtu.be/jj-Hbidv43s





i pare zdjęć z życia
Załączony plik  IMGP1766.jpg   51.93 KB   29 Ilość pobrań
Załączony plik  piw1.jpg   121.39 KB   28 Ilość pobrań
Załączony plik  piwo4.jpg   64.04 KB   28 Ilość pobrań
Załączony plik  piw3.jpg   76.42 KB   28 Ilość pobrań
Załączony plik  piwo3.jpg   62.1 KB   29 Ilość pobrań

Załączone pliki


Użytkownik piwo edytował ten post 01 January 2023 - 13:36


#2
eXe

eXe

    Klubowa Maskotka :)

  • Użytkownicy
  • 2,682 postów
  • SkądWłoszczowa
  • Samochód:20B

te Speedstery zawsze mi się podobały i przyznam że za 25 tysi to mega okazja była(chyba że kiedyś tańsze były) :)

jak się ten Z22SE sprawuje na torze? mam też nadzieję że dbasz też o rozrząd ;)



#3
piwo

piwo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 771 postów
  • SkądMarki
  • Samochód:Opel Speedster; tor Poznań:1m48,4s Łódź 59,3 na semislicku; 1/4:13,806

Capazo dość sporo latał na z22se na torze i jak sam mówi silniczek był totalnie bezproblemowy. Teraz po zmianie na K20 wraca z utęsknieniem do tamtych czasów, że wsiadał do auta i upalał bezproblemowo cały dzień na torze, a teraz z k20 co i róż jakiś problem wyłazi.

Co do rozrządu łąncuch wymieniony na nowy, ślizgi też, no i nowy napinacz jest z wyeliminowaną wadą fabryczną (za mała dziurka natrysku oleju na łańcuch co powodowału szybkie jego zużycie).

Ceny Speedsterów są różne i czasami jeszcze da sie wyhaczyć za 35tys zł. Trzeba tylko cierpliwie czekać. Ale fakt jest taki, że ceny mocno podskoczyły w górę i obecnie bliżej im do 50tys zł, a po zmianie akcyzy ceny pewnie jeszcze pójdą w górę.

 

Co do mnie to ja dopiero w tym roku ogarnąłem ten samochód do stanu dającego radość z jazdy.



#4
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7,167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

piwo leje dobre paliwo :)  ..  siema byku ... fajnie, ze jesteś tu z nami :) 


Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#5
Darko

Darko

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1,347 postów
  • SkądGniezno
  • Samochód:Rx 8 HP

Fajny ten twój potworek  ;)



#6
piwo

piwo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 771 postów
  • SkądMarki
  • Samochód:Opel Speedster; tor Poznań:1m48,4s Łódź 59,3 na semislicku; 1/4:13,806

dzięki :)



#7
Tomma

Tomma

    Nałogowiec

  • Użytkownicy
  • 1,902 postów

miałem kiedyś Lotusa S2 Elise 111s (a speedster i elise/exidge to prawie to samo ;)).

Zajefajny samochód (gokard) jak zwał tak wał :D, ważne że daje fun z jazdy.

No ale błędów to on raczej nie wybaczał hihi



#8
Gość_Mike_*

Gość_Mike_*
  • Guests
Oho, dawno temu na rakietowej na mazdaspeed widziałem, nikt nie miał podejścia, czasy o 4sek lesze od miejsca nr 2 fajny wóz


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

#9
Retro

Retro

    Poganiacz Tłokowców

  • Użytkownicy
  • 2,278 postów
  • SkądWuWuA
  • Samochód:RX-8 GT, Evo IX

Fajne auto, fajny opis ;)


Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne

Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03


#10
piwo

piwo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 771 postów
  • SkądMarki
  • Samochód:Opel Speedster; tor Poznań:1m48,4s Łódź 59,3 na semislicku; 1/4:13,806

dzięki. mam nadzieje że wystarczy pasji, cierpliwości i pieniędzy żeby troszkę jeszcze tam pozmieniać :)

lista rzeczy które mogłyby wlecieć do auta jest długa. Muszę przemyslec jak zachowac balans miedzy autem na droge a tor, bo wiekszosc rzeczy na tor nie jest fajne na codzien. Wszyscy się napalaja na czas 1m50 na Poznaniu, a to bez odpowiednich umiejetnosci wymaga troche podlubania w aucie :)


  • Patison lubi to

#11
piwo

piwo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 771 postów
  • SkądMarki
  • Samochód:Opel Speedster; tor Poznań:1m48,4s Łódź 59,3 na semislicku; 1/4:13,806
Przygotowań do nowego sezonu czas zacząć.
Przyszły nowe oponki zzr w rozmiarach:
225/45r17 mieszanka średnia a64 na tył i
195/50r16 mieszanka miękka a24 na przód.
Co mogę powiedzieć to po pierwsze mega twarda ścianka boczna. Powiem szczerze, że najtwardsza na jakiej siedziałem :)
Jeśli chodzi o twardość boków to jest tak zzr>r888>ad08r>sport cup 2= profil xr >>> goodyear assymetric 2
Druga rzecz, która mnie zaskoczyła to głębokość rowków ąż 7mm. 
Czyli mamy:
ad08r= assymetric 2  = 8mm> zzr =7mm> sport cup 2 =5,5mm > r888=5mm
Kolejna sprawa to nacięcia na krańcach rowków w przeciwieństwie do r888 są otwarte więc w deszcz musi być dużo lepiej.
 
Mieszanki a64 i a24 mimo, że jedna jest twardsza druga bardziej miękka mają wybite ten sam tread werar, który jest rekordowo niski i wynosi 20. Oj będzie przyczepnie. Jak porównuje w warunkach pokojowych paznokciem to w zzr wbija sie leciutko a w tych samych warunkach sport cup 2 jest plastikowy i paznokcia nie wbiję.
Co do wagi to 
225/45r17 wazy 10,9kg, a 195/50r16 9,6 kg
Dla porównania ad08r 225/45r17 ważył 11kg, a sport cup 2 225/45r17 9,3kg.
Co ważne zzry mają też ranty ochronne dużo głebsze niż w sport cup 2. Szerokościowo ciut szersze niż sport cup 2.
Ogólnie wygląd na mega plus. Jestem pod mega wrażeniem tych opon. Zobaczymy jak spiszą się na Poznaniu.
Poza tym kupiłem od Mateusza 20mm dystanse na tył.

Załączone pliki


  • Rexsio lubi to

#12
Rexsio

Rexsio

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 568 postów
  • SkądWawa
Wazyles całe auto po zmianach?

#13
piwo

piwo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 771 postów
  • SkądMarki
  • Samochód:Opel Speedster; tor Poznań:1m48,4s Łódź 59,3 na semislicku; 1/4:13,806

nie nie wazylem. ale wiem ile wazy inny speedster wiec mniej weicej wiem czego sie spodziewac. seria wazy w wiekszosci rpzypadkow 870kg.

u mnie weszly lzejsze kola (-10kg, lzejszy zamach -4kg, lzejszy wydech -3kg; troche wyposazenia brakuje; lzejsze zawieszenie) wiec tak obstawiam.

tutaj mniej wiecej jak wyglada z klatka i ciezsza k20 ale cofnieta blizej srodka ciezkosci:

bez kierowcy:

http://www.mazdaspee...07428&mode=view

 

wiecej o:

http://www.mazdaspee...52843&start=720

 

ogolne dane:

https://www.autoviva...c_unit=european

 

fajny film:

[yt][/yt]



#14
Rexsio

Rexsio

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 568 postów
  • SkądWawa
Sprawdzałeś może rzeczywiste szerokości opon? Podobno ZZR 225 ma aż 241mm szerokości? Masz może jeszcze stare R888 albo inne 225 i mógłbyś sprawdzić ich rzeczywiste szerokości?

#15
piwo

piwo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 771 postów
  • SkądMarki
  • Samochód:Opel Speedster; tor Poznań:1m48,4s Łódź 59,3 na semislicku; 1/4:13,806
Niestety tylko sport cupy 2 i Zzr. Ad08r były wezsze niż sport cupy2.
Poza tym walczę z wysokością przodu. Po zmianie na gwint nitrona przód po maksymalnym obniżeniu stoi jak koza. Poza tym auto jakoś dziwnie się prowadzi na łukach. Nie jestem zadowolony. Ale ogólnie samochód daje banana na twarzy i trochę ciezko mi się opanować no drodze i za dużo się wygłupiam. Wczoraj bokiem za autem wyprzedzanym mnie postawiło jak zredukowalem zamiast na trójkę na jedynkę. Dziś w pewnych łukach zwłaszcza na zjazdach wyjazdach na autostradę było o dużo za szybko.

#16
piwo

piwo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 771 postów
  • SkądMarki
  • Samochód:Opel Speedster; tor Poznań:1m48,4s Łódź 59,3 na semislicku; 1/4:13,806

no i po zlocie na torze Poznań. Udało się poprawić mój najlepszy czas 1m56,32 na 1m55,7 czyli jakieś pół sekundy. Nie powiem, że nie liczyłem na 1m52s czyli dużo lepiej. No cóż czas zweryfikował moje oczekiwania możliwości i umiejętności. Już w pierwszej sesji pojawiła się dziwna awaria i prychanie silnika. Myślałem, że na chwilę zalało świecę ale po którejś próbie, gdy odkręciłem świece z 4 gara moim oczom ukazało się co widać na zdjęciach. Cóż seryjne świece chyba nie wytrzymują podwyższonych parametrów cieplnych panujących w moim silniku zrobionym na 180KM (seria 147KM) i chyba zainwestuję albo w jakieś lepsze denso albo trochę zimniejsze po prostu świece.
Ogólnie jeździło mi się świetnie. Walka na 3 auta jadące obok siebie w grupie po prostu adrenalina. Szkoda na prawdę, że nie można wyprzedzać na łukach, bo adrenalina i zabawa byłaby jeszcze większa. Opony ZZR w mieszance miękkiej a24 chyba są pierwszymi oponami jakie udało mi się dogrzać co widać na zdjęciach. Ładnie pracowały i nawet możliwe, że miały ciut za ciepło jak na warunki jakie panowały na Poznaniu (10 stopni i lekko wilgotnawo czasami). W każdym bądź razie kleiły dużo lepiej niż stare r888, które miałem wcześniej na osi przedniej na poznaniu i teraz czułem dużo więcej przyczepności przodu. Były stabilne i na hamowaniu i na łukach w dużym zakresie kąta kierownicy miały taką samą przyczepność (czy skręcałem 30 stopnie, czy 40 stopnie kierą nie czuć było różnicy w przyczepności w łuku co jest fajne przy moich umiejętnościach). Opona pracowała praktycznie od pierwszego okrążenia i dobrze gryzła asfalt. Czasami nie powiem, że nie brakowało mi przyczepności przodu ale myślę sobie, że to może być od za wysokiego stania przodu (czego nie udało mi się już poprawić przed zlotem) albo trochę nie optymalnej linii z jaką pokonywałem czasami łuki (ot taka amatorszczyzna).
Co mogę dodać jeszcze to w ulewie zzr a24 też się nie zawiodłem i wydaje mi się że miały dużo większą przyczepność niz sport cup2. Tylko w głębokich koleinach z wodą czuć było jak auto ciągnie w którąś stronę. A tak to dało się spokojnie jechać i panować nad autem.

Myślę sobie co mógłbym poprawić jeszcze by móc zejść z czasem tam gdzie chciałbym czyli do 1m52s. Zawieszenie przednie stało trochę jak koza i to mogło trochę pogarszać przyczepność przodu. Muszę obniżyć przód o 2 cm. Ale z drugiej strony w wielu zakrętach o dziwo walczyłem sporo z tyłem. Nie wiem jak u innych, czy po prostu było sporo ziemi czy co, ale mi w niektórych partiach zaczynało auto tańczyć co było fajne nie powiem, więc zzr chyba spełniły swoją rolę, albo sport cup2 na tyle powoli powoli robi się mniej przyczepny (plastikowy, za dużo razy przegrzany, w każdym bądź razie zzr 225/45r17 czeka już na założenie). Tak myślę sobie z czego to wynika bo na poznaniu poprzednim auto miało mega stabilny tył. Opcji jest kilka. Było ślisko, zzr są duzo bardziej przyczepne niz r888, dystanse na tyle 20mm na stronę pogorszyły a nie poprawiły przyczepność, 20mm dystanse i założony gwint z przodu całkowicie zmieniły geometrię zawieszenia a nie byłem przed zlotem na ustawianiu jej, zmniejszyłem delikatnie nachylenie spoilera z tylu co pogorszyło dramatycznie przyczpeność tyłu (ale z drugiej strony mniejszy kat natarcia spoilera spowodował, że na prostej startowej miałem z 5KM większa prędkość niż poprzednio).
Gdyby nie awaria i gdybym pojeździł jeszcze trochę myślę, że na tym setupie co byłem było do zrobienia 1m54s. No ale to maks co mógłbym gdyby... Więc granica wszystkiego.
Nic nie marudzę więcej i do następnego zlotu smile.gif

Załączone pliki


  • kosciukus lubi to

#17
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7,167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Piwo mordeczko kładziemy renesisa !!!!
Speedster Rotary to byłby projekt :)
Dziękuje za te okrążenia we trójkę :)
Dziękuje za piękny dzień ..... Piwo z tobą zawsze :)
  • Boris86 lubi to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#18
piwo

piwo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 771 postów
  • SkądMarki
  • Samochód:Opel Speedster; tor Poznań:1m48,4s Łódź 59,3 na semislicku; 1/4:13,806

moje wszystkie czasy z toru Poznan :

2:02.227 
1:57.506 
1:58.900 
1:57.475 
1:56.230 
1:56.956 
1:56.689 
1:56.979 
1:55.740 
2:03.429 
1:56.080 
znow za duzo tych czasow nie walnalem przez awarie auta. no coz. wazne ze czasy ustabilizowaly sie na 1m56. zezarlo bardzo zewnetrzne krawedzie w lewej oponie przedniej co oznacza ze katy z przodu sa za male. bedziemy poprawiac i juz bedzie lepiej. ja widze duza szanse na 1m54s. to tak plan minimum na ten rok na zlocie mx5klub polska w poznaniu w tym roku. wiecej chyba sie nie uda na ten rok zdzialac.



#19
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7,167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
A masz jakąś diagnozę już co tam oddało ?
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#20
Rexsio

Rexsio

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 568 postów
  • SkądWawa
Po czym oceniasz że zzry były jedynymi oponami które udało Ci się dogrzac? Po walkujacej się gumie? Jeżeli tak to z tego co mi instruktor ma Poznaniu tłumaczył to walki się biorą z wchodzenia w zakręt w nieodpowiedni sposób (za małe dohamowowanie przed zakrętem i pomimo skrętu kół auto nie jedzie tam gdzie chcesz skręcić tylko trochę bardziej na wprost stąd wałek na kole). Jak ten instruktor latał moim rx8 to opony było równo zużyte o nie było tych walców a zapinal w tempie 1:58,06 z pasażerem opowiadając o tym jak jechać.

Zastanawialem się też czy 225 z tyłu w Twoim aucie które jest duzo lżejsze niż rx8 potrzeba. Przykład Jacka (super czas na 225), przemyślenia Coobcia (że może 275 u niego to za dużo) i moje z Corsy (podobna masa i moc jak Twój speedster, a na 205 zzr przednia oś trzyma trakcję) dają trochę do myślenia. Też miałem uderzać w szersze laczki niż 225 ale 225 zzry założę bo ostatnim występie Jacka :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy